فرماندار کوهبنان:

طرح یارگیری سلامت در دهستان‌ها و روستاها کوهبنان در حال اجرا است

همایش دهیاران و اعضای شوراهای بخش مرکزی کوهبنان و بخش طغرالجرد در سالن کنفرانس فرمانداری شهرستان برگزار گردید.

صدای زرند – نامجو کوهبنانی: فرماندار کوهبنان گفت: طرح یاریگران سلامت در بیشتر دهستان ها و روستاهای شهرستان در حال اجراست در حالی که ترویج سبک زندگی سالم ، افزایش مشارک های مردم و عدالت توزیعی در برنامه ها از اهداف طرح یاریگران در روستاهاست.

وی ابراز داشت: گفتمان سازی اجتماعی ، کمک به سالم سازی ، ایجاد انگیره و امید به مردم خصوصا جوانان از دیگر اهداف طرح یاریگران سلامت است.

مجید توکلی ادامه داد: در این طرح برگزاری کارگاه های توجیهی ، ایجاد و فعال کردن هیئت اندیشه ورز ،استفاده از وجود گروه های جهادی و جوانان پایگاهای مقاومت در دستور کار است .

وی یادآور شد: یاریگران سلامت باید در راستای کاهش معضلات اجتماعی خصوصا مواد مخدر که منشا سایر معضلات هستند مساعدت کنند تا همانند دهستان خرمدشت منطقه بدون معتاد و خرده فروش باشند.

فرماندار کوهبنان افزود: جا دارد که دهیاران و روسای شوراهای روستایی نقطه نظرات ، مشکلات و درخواست های مردمی را به دبیرخانه یاریگران در فرمانداری شهرستان ارسال کنند تا پس از جمع بندی به استانداری ارسال شوند.

وی بیان داشت: پیگیری جهت احداث جاده کوهبنان با استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم، پیگیری جهت احداث کارخانه کنستانتره ، پیگیری جهت حضور رئیس بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی به همراه استقرار نهاد آبادانی و‌ پیشرفت در کوهبنان ، دیدار با وزرا و مدیران کل استان ، پیگیری جهت روکش آسفالت در ۴ فاز از دهستان خرمدشت تا زرند ، دعوت از رئیس مجلس و وزرای دولت جهت حضور در منطقه و… از جمله اقداماتی است که به همت نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و همراهی فرمانداری کوهبنان انجام شده است.

انتهای پیام/