آغاز بررسی صلاحیت داوطلبین مجلس در زرند و کوهبنان؛

بررسی سوابق و صلاحیت داوطلبین محرمانه میباشد

با پایان یافتن ثبت نام نهایی داوطلبین انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از چهارم آبان ماه بررسی صلاحیت داوطلبین مجلس آغاز گردیده و نهایتا در هیجدهم آبان ماه با اتمام مهلت بررسی و ثبت نتیجه در سامانه وزارت کشور و کارتابل داوطلبین نهایی می‌گردد که در صورت عدم صلاحیت داوطلب به مدت ۴۸ ساعت فرصت برای ثبت اعتراض به شورای نگهبان وجود دارد.

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی فرمانداری زرند، به نظر می‌رسد با تغییرات صورت گرفته در قوانین انتخابات و کسب رتبه سوم شهرستان زرند و کوهبنان در متقاضی حضور در ساختمان بهارستان اینبار نیز شاهد حضور حد اکثری این دو شهرستان گای صندوق های رای باشیم.

نشست هیئت اجرایی شهرستان با حضور فرماندار، دادستان، ریس هیئت نظارت و دیگر اعضا در سالن فرمانداری برگزار گردید.

سید رضا حسینی نزاد فرماندار زرند با بیان اینکه کلیه اطلاعات مربوط به بررسی صلاحیت داوطلبین مجلس به صورت محرمانه میباشد به تشریح وظایف اعضا در مرحله دوم بررسی صلاحیت ها و تشکیل پرونده های تحقیقاتی پرداخت.

پور رنجبر رئیس شورای نظارت بر انتخابات شهرستان های زرند و کوهبنان با تقدیر از فعالیت های مستمر اعضای هیئت اجرایی به گوشه ای از مصادیق مربوط به عدم شرایط احراز و تخلفات برخی از داوطلبین در ادوار گذشته پرداخت و خواهان بررسی دقیق پرونده های داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط این هیئت گردید.

انتهای پیام/