بازدید سرزده فرماندار زرند از دانشکده صنعت و معدن؛

وضعیت آب شرب دانشکده بی کیفیت است

حضور مدیران و مسئولین در کف جامعه باعث آگاهی از مشکلات می‌شود و صرفا با اندیشه پشت میز نشینی و گزارش های مصور عملکردی نمی‌توان موفقیت کامل را در حوزه مدیریت سازمانی به ارمغان آورد.

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی فرمانداری زرند، در ابتدای هفته، فرماندار به پرسش و پاسخ با نمایندگان دانشجویی پرداخت و گلایه مندی دانشجویان از وضعیت برخی دانشگاه ها باعث شد تا وی به صورت سرزده و بدون اطلاع قبلی وارد دانشکده صنعت و معدن شود و از نزدیک شاهد وضعیت امکانات و ارائه خدمات به دانشجویان باشد.

ظهر امروز فرماندار به صورت سرزده و بدون اطلاع قبلی وارد دانشکده صنعت و معدن زرند شد تا از نزدیک شاهد وضعیت و ارائه خدمات به دانشجویان باشد.

سید رضا حسینی نژاد فرماندار شهرستان زرند در این بازدید خواستار رسیدگی فوری به وضعیت آب شرب دانشگاه شد و از ریس دانشکده خواست نسبت به نصب دستگاه تسویه آب اقدام نماید.

وی با حضور در کلاس های درس دانشجویان نظرات، پیشنهادات و انتقادات دانشجویان را شنید و مدیر بازرسی فرمانداری را مامور نمود تا ضمن نظارت، اقدامات انجام شده از طرف دانشکده را به دفتر فرمانداری گزارش نماید.

در این بازدید مدیر و معاون دانشکده با قبول انتقادات دانشجویان، کمبود امکانات و نبود اعتبار کافی را علل بسیاری از مشکلات دانشکده عنوان نمودند و از فرماندار خواستند تا زمینه حضور خیرین و مشارکت بخش صنایع و معادن با این دانشکده شدند.

انتهای پیام/