۷۰ نفر داوطلب صندلی سبز بهارستان از حوزه زرند و کوهبنان

مهلت ثبت‌نام نهایی داوطلبین انتخاباتی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به پایان رسید و در نهایت ۷۰ نفر خود را شایسته‌ی دفاع از حق و حقوق مردم شریف شهرستان‌های زرند و کوهبنان برای تصمیم سازی در قوه‌ی مقننه دانستند.

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی فرمانداری نشست مشترک اعضای هیئت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات شهرستان­‌های زرند و کوهبنان ظهر امروز با حضور فرمانداران این دو شهرستان و رئیس هیئت نظارت بر انتخابات در سالن اجتماعات آموزش و پرورش زرند برگزار شد.

سیدرضا حسینی‌نژاد فرماندار شهرستان زرند و رئیس هیئت اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از اعضای هیئت های اجرایی و نظارت شهرستان­‌های زرند و کوهبنان اظهار داشت: با پایان یافتن مهلت ثبت‌نام نهایی در سامانه‌ی انتخابات وزارت کشور، ۷۰ نفر داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی برای شهرستان­‌های زرند و کوهبنان شدند و ثبت‌نام نهایی خود را انجام دادند.

وی گفت: از این تعداد داوطلب ۶۵ نفر آقا و ۵ نفر خانم هستند و ترکیب سنی داوطلبین از ۳۱ تا ۴۵ سال، ۴۰ نفر ، از ۴۵ تا ۶۰ سال، ۲۱ نفر و از ۶۰ تا ۷۵ سال ۹ نفر می‌باشد.

ایشان ترکیب داوطلبین در بخش تحصیلات را بدین شرح اعلام نمود: ٩ نفر مدرک دکترا، ٢ نفر تحصیلات حوزوی، ۵۵ نفر کارشناسی ارشد و ۴ نفر دارای مدرک کارشناسی می‌باشند.

همچنین جوانترین داوطلب انتخابات مجلس در این دو شهرستان یک بانوی ۳۱ ساله و مسن‌ترین یک مرد ۷۱ ساله می‌باشد.

انتهای پیام/