چهار مصدوم در انحراف خودروی پژو از جاده

مرتضی بخشی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند از عملیات امداد و نجات چهار مصدوم توسط نیروهای این سازمان خبر داد.

به گزارش صدای زرند، “مرتضی بخشی” با اعلام اینکه این حادثه حوالی ساعت ۲۲:۳۳، در بلوار آیت الله خامنه ای به این سازمان اعلام شد گفت :شهروندان با مشاهده حادثه برخورد خودرو پژو با درختان و گرفتار شدن سرنشینان در داخل این وسیله نقلیه با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی تماس گرفته و درخواست کمک فوری کردند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند گفت: نیروهای این سازمان به محض دریافت گزارش شهروندان از ایستگاه شماره یک به محل حادثه اعزام و اقدام با خارج نمودن مصدومین نمودند.

وی با اعلام اینکه در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ با چهار سرنشین آقا به هنگام تردد در بلوار بنا به دلایل نامعلومی به یکباره از مسیر خود منحرف شد و به شدت با چند اصله درخت برخورد کرده گفت:بر اثر این برخورد سه سرنشین این خودرو مصدوم و راننده که در اتاقک‌ماشین گیر افتاده بود توسط نیروهای این سازمان خارج و تحویل نیروهای اورژانس شدند.

بخشی با اعلام اینکه این حادثه با پاک سازی جاده از آثار به جاده مانده از تصادف در ساعت ۲۳به پایان رسیده و محل به نیروهای انتظامی تحویل داده شد.

انتهای پیام/