پای استاندارد به دانشگاه ها و مدارس کرمان باز شد

مدیرکل استاندارد استان کرمان با اشاره به ضرورت فعالیت های ترویجی و تبلیغی در حوزه استاندارد می گوید، این اداره کل علاوه بر تولید، به حوزه ارتقا خدمات نیز ورود کرده و در این زمینه پیشنهاد شده که پایلوت اجرای طرح همیار دانشجویی و مدارس کشور باشد.

به گزارش صدای زرند، مسلم بسیج روز جمعه افزود: تقویت استانداردها در ارتباطات با مدارس و دانشگاه ها برنامه ریزی شده و زنگ استاندارد همراه با بازدید دانش آموزان از این اداره کل طی هفته استاندارد در مدارس نواخته شد.

وی ادامه داد: ارتقا خدمات پس از فروش قطعات خودرو، هتل ها، زائرسراها، خانه سالمندان و بازپروری اعتیاد در دستور کار قرار گرفته اما هنوز در این مسیر در ابتدای کار هستیم.

وی تاکید کرد: برنامه ما این است که به حوزه استاندارد مدارس و ورزشگاه ها نیز ورود کنیم.

سرپرست اداره کل استاندارد استان کرمان با تاکید بر ضرورت فرهنگ سازی و کیفیت بخشی به کالا و خدمات استان اظهار داشت: قبلا تاکید بر حوزه تولید بود اما برنامه تحولی رییس سازمان ملی استاندارد، سبب شد در ارتقای خدمات نیز ورود جدی داشته باشیم.

وی افزود: در دولت سیزدهم بحث استانداردسازی مردم و وکیل مردم بودن در سازمان ملی استاندارد مطرح شده و در استان ها پیگیری می شود.

استاندارد کرمان در حوزه های مختلف از جمله ارزیابی انطباق، تایید صلاحیت، اوزان، مقیاس ها، تدوین و ترویج استانداردها وظایفی دارد و در این حوزه ها مشغول فعالیت است.

انتهای پیام/