همدستی زن و شوهر شیاد؛

عاملان کلاهبرداری با ترفند رسید جعلی در کرمان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری یک سارق و جاعل حرفه ای به همراه همسرش با بیش از ۳۰ فقره سرقت، کلاهبرداری و جعل خبر داد.

به گزارش صدای زرند، به گفتۀ سرهنگ مهدی پورامینایی، این زن و شوهر سوژه هایشان را از طریق سایت دیوار شناسایی می کرده و سپس با ارائۀ رسید جعلی، اقدام به کلاهبرداری از آنان می کردند.

وی در این خصوص گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری فردی همراه با همسرش از آن ها با ارائۀ پیامک واریز وجه و رسید جعلی پرداخت، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۲۳ شهر کرمان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۲۳ پس از انجام یکسری اقدامات پلیسی، شخص مورد نظر را به همراه همسرش شناسایی و دستگیر کردند.

پورامینایی با بیان اینکه متهم با همکاری همسرش اقدام به کلاهبرداری می کرده است، گفت: این شخص در اعترافاتش، بیان کرده که سوژه هایش را از طریق سایت دیوار شناسایی می کرده است و سپس با ارائۀ رسید جعلی، اقدام به کلاهبرداری از آنان می کرده است.

وی ادامه داد: این متهم تاکنون به بیش از ۲۰ فقره کلاهبرداری اعتراف کرده و چندین فقره سرقت موتور سیکلت نیز انجام داده است.

پورامینایی اضافه کرد: متهمین پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و تحویل داده شدند. / پ

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در پایان از مردم خواست: لازم است افراد در زمان معامله ابتدا با بررسی حساب بانکی خود از واریز پول به حساب اطمینان حاصل کرده و سپس کالا را تحویل خریدار دهند.

انتهای پیام/