در جلسه ستاد انتخابات مطرح شد؛

هزینه های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس زیر ذره بین نظارت / الزام نامزدها به افتتاح یک حساب جداگانه غیر تجاری

تنور انتخابات مجلس با ثبت نام رسمی نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی از بیست و هفتم مهر ماه در سامانه وزارت کشور داغ تر میشود. مجموعه دولت و شورای نگهبان در این دوره قوانین جدیدی را مصوب نموده تا هزینه های انتخاباتی نامزدها شفاف تر از همیشه باشد.

به گزارش صدای زرند به نقل روابط عمومی فرمانداری زرند نشست هفتگی ستاد اجرایی انتخابات در شهرستان زرند با حضور کلیه اعضا برگزار گردید.

سید رضا حسینی نژاد فرماندار شهرستان زرند در این جلسه از اعضا ستاد اجرایی خواستند تمامی شعب اخذ رأی در شهرستان زرند را مورد ارزیابی دقیق قرار دهند تا در ساعات بعدازظهر و پایانی اخذ رأی با ترافیک و ازدحام جمعیت روبرو نگردیم.

وی با اشاره به قوانین جدید انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت، کلیه نامزدهای انتخاباتی مجلس موظف به افتتاح یک حساب بانکی غیر تجاری به مخصوص هزینه های تبلیغاتی شدند و در این زمینه باید شماره حساب و نماینده مالی خود را هنگام ثبت نام در سامانه وزارت کشور وارد نمایند.

نمایند دولت تاکید کرد: داوطلبین انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حتما دستورالعمل های فرایند ثبت نام را قبل از ورود به درگاه وزارت کشور با دقت مطالعه نمایند.

انتهای پیام/