دستگاه های اجرایی شهرستان مصمم به برگزاری باشکوه جشنواره “شده بافی” در زرند هستند

خنجری از عزم شهرستان برای برگزاری ماندگار این جشنواره در شهرستان زرند خبر داد.

حبیب الله خنجری فرماندار زرند در چهارمین جلسه ستاد جشنواره “شده بافی” شهرستان زرند گفت: این حرکت قادر خواهد بود پتانسیل های شهرستان را به بهترین شکل ممکن معرفی نماید.

شده بافی

صدای زرند: به گزارش روابط عمومی فرمانداری زرند، خنجری گفت: کمیته های جشنواره باید اعضاء معین خود را انتخاب و به دبیرخانه معرفی و در اسرع وقت جلسات درون کمیته ای خود را با حضور قائم مقام ستاد و دبیر جشنواره برگزار نمایند.

فرماندار زرند افزود: با توجه به احتمال حضور میهمانان خارجی در این جشنواره انتظار می رود بار علمی و فرهنگی در عالی ترین سطح ممکن پیش بینی شود.

خنجری از عزم شهرستان برای برگزاری  ماندگار این جشنواره در شهرستان زرند خبر داد و گفت: لازم است کمیته مردمی نیز با هدف افزایش سطح کمی و کیفی جشنواره به جمع ستاد افزوده و عوامل برگزاری را مورد حمایت خود قرار دهند.

در این نشست، ‘اسلامی’ دبیر جشنواره نیز از توجه فرماندار شهرستان تشکر کرد و گفت: ایده برگزاری جشنواره زمانی به حالت اجرائی در آمد که متوجه باور و اعتماد مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و فرماندار به این جشنواره و عوامل آن شدیم.

در این جلسه ‘مهدی برهانی نژاد’ به عنوان رئیس کمیته تشریفات و امور بین الملل، ‘سید رسول تهامی’ رئیس کمیته داوری، ‘عباس ایرانمنش’ رئیس کمیته امنیتی و انتظامات و ‘مصطفی طاهری زاده’ رئیس کمیته مستندسازی انتخاب و با این حساب جمع کمیته های ستاد به ۹ کمیته افزایش یافت.

انتهای پیام/