ووشوکار بسیجی زرندی قهرمان جهان شد

حسن قاسمی بسیجی ملی پوش زرندی در جشنواره جهانی رشته‌های رزمی طلایی شد.

به گزارش صدای زرند، آقای حسن قاسمی ورزشکار بسیجی زرندی پس از شرکت در مسابقات جهانی و با شایستگی مدال طلای این دور از مسابقات را کسب کرد و برای مردم شهرستان خود به ارمغان آورد.

اقای قاسمی تنها ملی پوش شهرستان زرند به عنوان نماینده استان کرمان در این رقابت‌ها حضور داشت، در بین ورزشکاران سراسر جهان عنوان قهرمانی جهان را از آن خود کرد و طلایی شد.

وی گفت مسابقات فستیوال قهرمانی جهان هنرهای رزمی با حضور بیش از ۴۰کشور از سراسر دنیا که در کشور ترکیه برگزار شد من به عنوان تنها نماینده از استان کرمان شرکت کردم وباخواست خداوند و دعای خیر مردم توانستم در رشته ووشو کنگفو سنتی تالو به مقام قهرمانی اول و مدال طلا دست یابم

آقای قاسمی گفت تا کنون ۲۰ مقام قهرمانی کشور و ۳ مدال قهرمانی جهان را از سال ۸۹ تا سال ۱۴۰۲ در رشته ووشو کنگفو سنتی را بدست آوردم. و پس از قهرمانی در بازگشت به زادگاهم مراسم استقبال همراه با جشن و شادی توسط جوانان ورزش دوست انجام می‌شد. اما این بار در پی جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی و بمباران بیمارستانی در غزه، مراسم استقبال را لغو کردم و به خانواده اعلام نمودم اگه برنامه استقبال داری به گلزار شهدا منتقل نمایید.

در گلزار مطهر شهدا زرند با حضور ایزدی معاون فرماندار زرند، رئیس اداره ورزش و جوانان و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و خانواده قهرمان بسیجی استقبال از این ورزشکار بسیجی برگزار شد. شرکت کنندگان با حضور در جوار قبور مطهر شهدا گرانقدر با قرائت فاتحه و نثار شاخه گل با ارمانهای والای امام راحل، مقام معظم رهبری، شهدای گرانقدر تجدید پیمان کردند و برای نابودی اسرائیل غاصب دست به دعا بر داشتند

آقای ایزدی معاون فرماندار زرند و ابراهیمی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زرند در سخنان کوتاهی با تبریک کسب قهرمانی آقای قاسمی ورزشکار بسیجی به مردم شهرستان زرند بویژه جامعه ورزشی بر گسترش فرهنگ ورزش در جامعه تاکید کردند.

لازم به ذکر است فستیوال جهانی ورزش‌های رزمی به میزبانی کشور ترکیه که و با حضور ورزشکاران ۴۰ کشور در رشته‌های کاراته، کیک‌بوکسینگ، کونگ‌فو، هنر‌های نمایشی، ووشو و mma برگزار شد که این ورزش کار زرندی با حمایت شرکت میدکو در این رقابت‌ها شرکت کرد.

photo 2023 10 20 18 44 46

انتهای پیام/