پیام نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس علیه جنایات اسرائیل

شریعتی نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی، حمله بی‌رحمانه و ددمنشانه رژیم غاصب اسرائیل به "بیمارستان معمدانی و شهادت مسلمانان در نوار غزه" را محکوم کرد.

به گزارش صدای زرند، متن پیام به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

مردم مسلمان و شریف و مومن شهرستان های زرند و کوهبنان خوب می‌دانید که ” ارض مقدس” فلسطین و مسجد “الاقصی” که مفتخر به ندای آسمانی ” بارکنا حوله” است، پس از سال‌ها غربت و تنهایی و مقاومت در برابر جنایات و تخریب و بیرحمی دشمن این روز‌ها در شرایطی حساس و سرنوشت ساز به سر می‌برد.

از سویی جنایات و ددمنشی‌های اشغالگران صهیونیست، مردم بی پناه، به ویژه بانوان وکودکان مظلوم و بیگناه و زیرساخت‌ها و ابنیه عمومی و خصوصی و بیمارستان‌های غزه قهرمان را هدف گرفته و قلوب همه احرار را در سراسر جهان آزرده است و از دیگر سو، حماسه مقاومت و استقامت مجاهدان سرافراز سرزمین مقدس پیامبران و پایداری قهرمانانه و وحدت کم نظیر و بهم پیوسته مناطق قدس شریف، کرانه غربی و غزه، دل‌ها و جان‌ها را سرشار از غرور و حماسه مقدس کرده است.

سکوت جوامع بین المللی و مدعیان حقوق بشر در برابرحملات بیرحمانه غاصبان خبیث قدس و بی اعتنایی آنان، اگر چه جای تعجب ندارد، اما موجب تأسف بسیار است.

به همین علت اشغال، تجاوز، ستم و کشتار کودکان و زنان و مردان فلسطینی توسط این رژیم منحوس را محکوم می‌کنم و از همه مردم جهت حضور در تجمعات اعلام شده دعوت به عمل می آورم تا اعلام نمائیم که تا پیروزی جبهه مقاومت و پس گیری مسجدالاقصی ما ایستاده ایم.»

انتهای پیام/