همزمان با سراسر کشور؛

زرندی ها در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در میدان معلم زرند تجمع می‌کنند

روابط عمومی فرمانداری زرند طی اطلاعیه ای اعلام کرد: اهالی ولایتمدار شهرستان زرند در پی فاجعه نسل‌کشی رژیم غاصب صهیونیستی و حمله وحشیانه به بیمارستان غزه و محکوم کردن این اقدام ددمنشانه در میدان معلم زرند تجمع می‌کنند.

به گزارش صدای زرند، اهالی شهرستان زرند ساعت ۱۰:۳۰ امروز (چهارشنبه) با حضور در میدان معلم زرند در حرکتی خودجوش اقدام ددمنشانه رژیم جعلی صهیونیست را محکوم خواهند کرد.

این تجمع در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی برگزار می شود.

روابط عمومی فرمانداری زرند اعلام کرد: «سیدرضا حسینی نژاد فرماندار زرند در پیامی فوری از مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان زرند خواست در پی جنایات وحشیانه رژیم کودک کش اسرائیل و بمباران بیمارستان المعمدانی غزه ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز چهارشنبه ۲۶ مهر ماه در میدان معلم مجاور فرمانداری تجمع نموده و حرکت اعتراض خود را به کشتار مردم بی پناه غزه آغاز و تا بازار زرند ادامه دهیم».

به گزارش صدای زرند، اشغالگران صهیونیست سه شنبه بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کردند و در نتیجه این اقدام جنایتکارانه و بر اساس اعلام منابع خبری، بسیاری از زن و مرد و کودک فلسطینی در این بیمارستان به شهادت رسیدند.

دولت جمهوری اسلامی ایران به دنبال جنایت جنگی و حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه روز چهارشنبه را عزای عمومی اعلام کرد.

انتهای پیام/