در اجلاس بین‌المللی مدیریت دانشی انجام شد؛

اهدای تندیس سیمین سطح دو به زیسکو

ششمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت دانشی KM4D (با رویکرد سرمایه دانشی) 19 مهرماه 1402 به همت انجمن مدیریت ایران و با همکاری دانشگاه خاتم برگزار شد.

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی زیسکو، پس از بررسی‌های انجام شده شرکت زیسکو شایسته دریافت تندیس سیمین سطح دو شد.

دکتر مجید قاسمی، رئیس دانشگاه خاتم، در سخنرانی خود با عنوان «نقش سرمایه دانشی در توسعه اقتصاد دانش‌بنیان»، تأکید کرد: امروزه گسترش سریع دانش و اتکای فزاینده به رایانه‌ها، تجزیه و تحلیل کلان داده‌ها و خودکارسازی، اقتصاد جهان توسعه یافته را به اقتصادی تغییر داده که بیشتر به سرمایه فکری و مهارت‌ها وابسته است تا فرایند تولید.

وی اقتصاد دانش بنیان را اقتصادی خواند که وابسته به سرمایه انسانی و دارایی‌های نامشهود است و افزود: اقتصاد دانش بنیان هم از نوآوری، تحقیقات و پیشرفت سریع فناورانه حمایت می‌کند و هم توسط آن‌ها تحریک و برانگیخته می‌شود.

ششمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت دانشی KM4D با اهدافی چون توسعه و اعتلای سرمایه انسانی سازمان، بهبود بهره‌وری سرمایه انسانی از طریق کسب تجارب برتر و تعمیق کارکردهای سرمایه‌های دانشی در اقتصاد دانش‌بنیان برگزار شد.

انتهای پیام/