بی احتیاطی در سرویس کردن کولر جان جوان زرندی را گرفت

یکی از جوانان روستای علی اباد علیا هنگام سرویس کردن کولر آبی یکی از بستگان خود در مقابل چشمان همسر و بستگانش ناگهان دچار برق گرفتگی شد وجان خود را ازدست داد. صدای زرند: به گزارش خبرنگارصبح زرند،علی دیودل دهیار روستای علی آباد علیا شهرستان زرند درخصوص این حادثه گفت: مصطفی مومنی یکی از جوانان روستای […]

cooler

یکی از جوانان روستای علی اباد علیا هنگام سرویس کردن کولر آبی یکی از بستگان خود در مقابل چشمان همسر و بستگانش ناگهان دچار برق گرفتگی شد وجان خود را ازدست داد.

صدای زرند: به گزارش خبرنگارصبح زرند،علی دیودل دهیار روستای علی آباد علیا شهرستان زرند درخصوص این حادثه گفت: مصطفی مومنی یکی از جوانان روستای علی اباد علیا قصد سرویس کردن کولر آبی یکی از بستگان خود را داشت و هنگامی که با استفاده از آب در حال شستن کولر بود ،در مقابل چشمان همسر و بستگانش ناگهان دچار برق گرفتگی شد و همسرش با کمک دختر خاله اش قصد نجات وی را داشتند که خودشان نیز دچار برق گرفتگی شده و متاسفانه مصطفی در دم جان خود را از دست داد و همسر و دختر خاله اش آسیب جدی ندیدند.

وی گفت: نزدیک غروب بود که مصطفی به همراه خانواده اش به میهمانی یکی از بستگان خودش رفته بود که با توجه به اینکه منزل خاله اش جنب این منزل بود ترجیح داد که ابتدا کولر منزل خاله اش را سرویس کند بعد به میهمانی برود که متاسفانه مراسم میهمانی تبدبل به عزا شد.

دیودل افزود:مصطفی مومنی ۳۶ ساله فرزند شهیدمحمد مومنی دارای ۳ فرزند به نامهای احمد رضا ،محمد فاضل و یک دختر ۳۱ روزه به نام فاطمه است.

دهیار علی اباد یادآور شد: در سال گذشته نیز یکی از جوانان این روستا بر اثر بی احتیاطی در جوشکاری دچار برق گرفتگی شد و در دم جان خود را از دست داد.

به گزارش صبح زرند،روستای علی آباد با ۳۸۰ خانوار در فاصله ۱۹ کیلومتری جنوب غربی شهرستان زرند واقع شده است.

انتهای پیام/

پی نوشت صدای زرند:

کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام 

سایت خبری تحلیلی صدای زرند این ضایعه جانسوز را به خانواده مومنی به ویژه همسر و فرزندان این همشهری عزیز تسلیت  عرض نموده و برای آن عزیز از دست رفته از درگاه خداوند متعال مغفرت و  برای خانواده ایشان و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم.