به مناسبت هفته دامپزشکی صورت گرفت:

دیدار رئیس دامپزشکی با مسئولین زرند

به مناسبت هفته دامپزشکی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان زرند به همراه کارکنان در دیدارهای جداگانه ای با امام جمعه، فرماندار، ریاست دادگستری و دادستان جهت تبیین اهداف و رسالت ها و ارائه گزارش عملکرد ملاقات نمود.

به گزارش صدای زرند، “حسن لطفعلی پور” رئیس اداره دامپزشکی شهرستان زرند در این دیدارها گزارش مبسوطی از عملکرد دامپزشکی در حوزه های مختلف به ویژه مبارزه با بیماری های دامی و بیماری های مشترک بین انسان و دام و همچنین بحث نظارت بر بهداشت عمومی ارائه نمود.

وی اظهار داشت: کارکنان دامپزشکی به عنوان سربازان گمنام حفظ بهداشت و سلامت جامعه همه روزه در خط مقدم مبارزه و مراقبت از بیماری ها به ویژه بیماری های مشترک بین انسان و دام در حال فعالیت هستند.

لطفعلی پور با بیان این موضوع که این پرسنل اولین کسانی هستند که در معرض آسیب های ناشی از بیماری های مشترک و همچنین آسیب های فیزیکی قرار دارند افزود: اکثر پرسنل دامپزشکی بدلیل اینکه مستقیماً با عوامل بمیاری زا در ارتباط هستند مبتلا به بسیاری از بیماری های خطرناک شده اند.

رئیس اداره دامپزشکی اعلام کرد: با انجام بهینه فعالیت ها و رسالت های دامپزشکی امروزه جامعه از شیوع و همه گیری بیماری ها و همچنین معظلات بهداشتی مصون مانده است.

مسئولین شهرستان نیز در این دیدارها ضمن تبریک این مناسبت به پرسنل دامپزشکی بر ادامه فعالیت ها در حوزه بهداشت و سلامت جامعه تاکید نمودند و در زمینه هر گونه همکاری و هماهنگی بین بخشی در جهت اصلاح امور قول مساعد دادند.

photo7111149937 photo7111125376 photo7111165023

انتهای پیام/