طی حکمی؛

رضا مصلح رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان زرند شد

طی مراسمی از خدمات علی میرزایی رئیس سابق اداره منابع طبیعی شهرستان زرند تقدیر و رضا مصلح به عنوان ریس جدید این اداره معرفی شد.

به گزارش صدای زرند، صبح روز پنج شنبه ۱۳ مهرماه با حضور معاون منابع طبیعی استان کرمان در دفتر فرماندار زرند، حکم ریس جدید اداره منابع طبیعی شهرستان زرند داده شد.

این مراسم با حضور حسینی نژاد فرماندار زرند، حبیبی معاون اداره کل منابع طبیعی استان کرمان و جمعی از همکاران این اداره از خدمات علی میرزایی ریس سابق اداره منابع طبیعی شهرستان زرند تقدیر و رضا مصلح به عنوان ریس جدید این اداره معرفی شد.

حسینی نژاد فرماندار زرند با بیان اینکه به واسطه ادامه تحصیل مهندس میرزایی و انتقال ایشان به مشهد مقدس مجبور به این جابجایی گردیده است، خاطر نشان ساخت وی یکی از بهترین مدیران ادارات در سطح شهرستان زرند بود.

وی از مدیر جدید اداره منابع طبیعی خواست با همراهی و همکاری پرسنل این اداره همچون گذشته در راستای خدمت رسانی به مردم و انجام وظایف سازمانی کوشا باشند.

در ادامه مهندس حبیبی معاون اداره کل منابع طبیعی استان کرمان ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند مهندس میرزایی ریس سابق اداره منابع طبیعی زرند، افزود: با توجه به عملکرد و جایگاه منابع طبیعی زرند یک جایگزین خوب به جای مهندس میرزایی انتخاب نمودیم که سابقه مدیریت در شهرستان های کوهبنان و راور را دا‌شته است و امیدواریم مهندس مصلح با حمایت فرماندار جوان و انقلابی زرند برگ زرینی از خدمت رسانی به مردم لایق خدمت این شهرستان ارائه نماید.

انتهای پیام/