پیام تبریک رئیس داره میراث فرهنگی زرند به مناسبت هفته نیروی انتظامی

رئیس داره ميراث فرهنگي زرند در پیامی فرارسیدن هفته نیروی انتظامی تبریک گفتند.

به گزارش صدای زرند، متن این پیام به شرح ذیل میباشد:

فرمانده محترم انتظامی شهرستان زرند

جناب سرهنگ ترابی

با سلام

فرا رسیدن هفته انتظامی همچون ادوار پیشین بر آن می شویم تا با پیامی یا دیداری، پاس بداریم زحمات شما پاسداران نظم و امنیت کشور را.

در واقع شاید اگر همین یک هفته هم نبود ما خیلی زود فراموش می کردیم که بودنتان برای جامعه حکم نَفَس دارد و نبودنتان استیلای دیو سیاه ناامنی، شرارت، ترور، توحش، سرقت و دهها منکر و ناهنجاری دیگر.

وقتی با آسودگی در خیابان قدم می زنیم خرید می کنیم فرزندان مان با خیال راحت و فراغ بال به مدرسه و دانشگاه و باشگاه و پارک و بوستان و کوچه و خیابان می روند و شبها با آسایش سر بر بالین می نهیم.

اموال و انفس با بودنتان امنیت می گیرند و وو دهها و صدها خاطر آسوده، قطعا کمتر بفکر این نعمت بزرگ یعنی امنیت می افتیم. امنیتی که با حضور سبزقامتان انتظامی معنایی واقعی بخود می گیرد. و چه زیبا حِسی است “احساس امنیت”.

به هر حال اگر ما هر روز تنها به چند مورد از موارد بالا فکر کنیم احتمالا هر روز صبحگاهان پس از حمد و ثنای خداوند باید از وجود پرسنل سخت کوش تان سپاسگزاری کنیم.

خواستم بنویسم که تمام روزها باید روز گرامی داشت سربازان نظم امنیت و دفاع از کشور و کیان انقلاب اسلامی و تمام نیروهای مسلح باشد.

از خداوند برای شما و تمام کارکنان و افسران و درجه داران و سربازان تحت الامرتان در سراسر شهرستان آرزوی موفقیت و سربلندی و سلامت دارم.

با تجدید احترام.

محمد اسلامی

انتهای پیام/