پیام تبریک دکتر عفت شریعتی به مناسبت هفته نیروی انتظامی

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی طی پیامی ۱۳ مهرماه روز نیروی انتظامی و آغاز هفته ناجا را به همه سبزپوشان خدوم نیروی انتظامی خصوصاً فرمانده و کارکنان انتظامی شهرستان های زرند و کوهبنان تبریک گفت.

به گزارش صدای زرند، متن پیام به شرح ذیل می باشد:

نیروى انتظامى مجموعه ای است که امنیت و نظم اجتماعى را به مردم هدیه مى کند.

مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

۱۳ مهرماه روز نیروی انتظامی بهانه ‌ایست برای پاسداشت هر چند ناچیز از دلاوری‌های سبزپوشان نیروی انتظامی و مرزبانان غیور، آنان که در راه برقراری نظم و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جان را در طبق اخلاص نهاده اند و در این راه شب و روز نمی‌شناسند.

نیروی انتظامی به عنوان حافظان امنیت، آسایش و آرامش مردم هم مظهر اقتدار و نظم و هم مظهر مهربانی، رأفت و رحمت در جامعه هستند.

بدون شک پیشرفت، تعالی و نیل به توسعه همه جانبه و پایدار، بستری امن، سالم و با آرامش را طلب می‌کند تا در سایه این امنیت، فعالیت‌ها با قدرت و سرعت بیشتری شتاب گیرد و برقراری نظم و امنیت اجتماعی تنها در اثر زحمات مخلصانه همه این عزیزان واقعیت پیدا می‌کند.

اینجانب ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی مراتب تشکر و قدردانی خود را از تلاش‌ها، رشادت‌ها و جانفشانی‌های فرماندهان ، پرسنل و سربازان نیروی انتظامی خصوصا در شهرستان های زرند و کوهبنان ابراز می‌نمایم و امیدوارم در سایه رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت مردمی حضرت آیت الله رئیسی در برقراری نظم و امنیت جامعه موفق و موید باشید توفیق روزافزون شما را از خداوند بزرگ خواستارم.

انتهای پیام/