پیش بازی هفته هشتم لیگ برتر؛

روزپیکر فولاد زرند را به امتیاز می رساند؟ / گیتی پسند به دنبال رکورد سازی

در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال کشور، فولاد زرند ایرانیان امروز جمعه ۷مهرماه ساعت ۱۵ در سالن دانشگاه آزاد زرند از گیتی پسند اصفهان پذیرایی خواهد کرد.

به گزارش صدای زرند، هفته هشتم لیگ برتر فوتسال ایران با برگزاری دیدار هایش پیگیری خواهد شد و در یکی از این دیدارها فولاد زرند ایرانیان که در این فصل از مسابقات نتوانسته به پیروزی دست یابد، میزبان گیتی پسند اصفهان صدرنشین حال حاضر لیگ برتر است.

صدرنشین حال حاضر لیگ برتر که از ابتدای فصل تمامی دیدارهای خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است بخوبی از شرایط سالن دانشگاه آزاد اسلامی زرند و حضور هواداران پرشور زرندی در محل برگزاری مسابقه آگاه است.

این دیدار بنا به درخواست تیم گیتی پسند و موافقت مسئولان تیم فولاد از ساعت ۱۵ آغاز خواهد شد. از هواداران زرندی خواسته شده است که به جهت عدم ازدحام در ورودی سالن، حضور خود را در سالن به لحظات شروع مسابقه موکول ننمایند.

روزپیکر فولاد زرند را به امتیاز می‌رساند؟!

زرندی ها با تغییر کادرفنی هم نتوانستند به سه امتیاز برسند و در تلاش هستند که وضعیت خود را دگرگون کنند و سرانجام به نتیجه مورد نظر برسند اما در این هفته جدالی سخت را در خانه مقابل گیتی پسندی برگزار خواهند کرد که حداکثر امتیازات را کسب کرده است و صدرنشین بلامنازع لیگ برتر است.

شاگردان روزپیکر در فولاد زرند در این هفته از مسابقات می توانند با نتیجه گیری مقابل گیتی پسند و حتی برتری مقابل این تیم به شرایط جدولی خود سر و سامانی دهند و از قعر جدول جدا شوند و حتی با امتیاز گیری مقابل گیتی پسند، رقیبان بالاجدولی این تیم را خوشحال کنند.

گیتی پسند اما با محمد کشاورز تیمی با بازیکنان جنگنده و با تجربه های سازنده به دنبال ادامه نوار پیروزی های خود و رکورد سازی برای خود در این زمینه و صدرنشینی بی چون و چرا است.

باید دید کدام یک از این دو تیم در رساندن خود به هدف موفق عمل می کنند؟

انتهای پیام/