اعضای باند فروش حواله های جعلی خودرو دستگیر شدند؛

کلاهبرداری از ۱۳۷ کرمانی با آگهی فروش خودرو

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف کلاهبرداری 2 هزار میلیارد ریالی در حوزۀ حواله های جعلی خودرو خبر داد و گفت: با ارجاع چندین پرونده و شکایت شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنان از طریق فروش حواله های جعلی خودرو منجر به ایراد خسارت های سنگین به مردم، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

به گزارش صدای زرند، سردار ناصر فرشید افزود: در این پرونده مالباختگان از طریق آگهی های فریبندۀ برخی شبکه های پیام رسان به خرید انواع خودروهای داخلی و خارجی تا ۳۰۰ و حتی ۵۰۰ میلیون تومان ارزان تر ترغیب و با قراردادهایی ۹۰ روزه نسبت به واریز وجه به حساب آن ها اقدام و کلاهبرداران نیز با تحویل تعدادی خودرو به متقاضیان در موعدهای مقرر، مردم را به خرید مجدد و همچنین افزایش خودروهای ثبت نامی ترغیب می کردند اما در ادامه پس از دریافت مبالغ هنگفت به هیچ طریق پاسخگوی مراجعان و مالباختگان نبودند.

وی ادامه داد: در این راستا با پیگیری های پلیس آگاهی ۵ نفر از اعضای این باند کلاهبرداری دستگیر و تاکنون ۱۳۷ مالباخته که جمعا بیش از ۲ هزار میلیارد ریال از آن ها کلاهبرداری شده شناسایی شده اند.

فرشید خاطرنشان کرد: تلاش برای احقاق حق مالباختگان و بازگرداندن سرمایه هایی که برای خرید خودرو از دست داده اند در حال انجام است .

انتهای پیام/