همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری علیه السلام؛

یادواره شهدای روستای ده آقایی زرند برگزار شد

یادواره شهدا والا مقام روستای ده آقایی شهرستان زرند در مسجد امام رضا ع این روستا برگزار شد.

به گزارش صدای زرند، در این مراسم معنوی که ایزدی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ، جمعی از مسئولین اجرایی ، خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند.

سردار سید محمد تهامی از فرماندهان دوران دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گرانقدر بویژه سردار سلیمانی گفت فرزندان برومند این خطه که قاب عکسشان در این فضای معنوی تقش بسته با پیروی از رهبری امام راحل (ره) همچون دیگر رزمندگان ایران اسلامی به جبهه‌های حق علیه باطل شتافتند و حماسه های عظیمی را افریدند، وی در ادامه خاطره ای از دوران جنگ ۸ ساله پرداخت و گفت رزمندگان دوران دفاع مقدس با فرماندهی سردار شهید سلیمانی در میدان‌های نبرد و در عملیاتهای مختلف در مقابله با دشمن تا به دندان مسلح مردانه ایستادند و اجازه ندادند حتی یه وجب از خاک ایران اسلامی به دست دشمن بیفتد.

این یادگار دوران دفاع مقدس گفت دفاع مقدس گنجینه ای بسیار ارزشمند است و ضرورت دارد ارزشهای دفاع مقدس و دلاوریهای رزمندگان در دفاع از کیان اسلامی بخوبی به نسل جوان منتقل شود .

سردار تهامی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان ، بر ضرورت توجه بیش از پیش والدین به رفتار فرزندان خود،تاکید کرد و گفت، جنگ نرم، مقابله نرم می طلبد و ضرورت دارد خانواده ها در مسائل مختلف مراقب رفتار فرزندانشان باشند و به آنها آموزش های لازم یاد دهند.

اسدالله حسن زاده مسئول برگزاری یادواره هم گفت یادواره ۱۵ شهید سرافراز روستای ده آقایی و روستاهای همجوار با هدف گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در مسجد امام رضا (ع) این روستا با اجرای برنامه های مختلف مداحی، اجرای سرود و دیکلمه فرزند شهید همراه بود.

یادواره شهدای روستای ده آقایی زرند برگزار شد

انتهای پیام/