پیام فرماندار زرند به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

سید رضا حسینی نژاد فرماندار زرند به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس پیامی را به شرح ذیل صادر کردند.

به گزارش صدای زرند، متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إنَّ الَّذِینَ آمَنُواْ وَالَّذِینَ هَاجَرُواْ وَجَاهَدُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أُوْلَئِکَ یَرْجُونَ رَحْمَتَ اللّهِ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِیمٌ﴿بقره/۲۱۸﴾

هشت سال دفاع مقدس، حکایت از دوران طلایی و پر افتخار ملتی دارد که صبر، عزت، وحدت و همدلی را پیشه خود کرده تا امنیت، پیروزی و سربلندی برای این سرزمین به ارمغان آید و ما وظیفه داریم که دستاورد‌های دفاع مقدس را برای نسل جوان تببین کنیم تا فرهنگ ایثار و شهادت، همواره در جامعه زنده بماند.

هفته دفاع مقدس یادآور روزهای حماسه، رشادت، ایثار و ازخودگذشتگی غیور مردانی است که اقتدار و استقلال امروز کشور مرهون صلابت، استقامت، پایداری و مجاهدت‌های آن‌هاست. این هفته در واقع نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت قهرمان ایران در دفاع از حریم این سرزمین است.

اینجانب فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور شهرستان زرند بالاخص جانبازان، ایثارگران و خانواده های معزز شهدا، تبریک عرض نموده و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی را تحت توجهات حضرت ولیعصر (عج) و در پرتو منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) مسألت می نمایم.

سید رضا حسینی نژاد – فرماندار شهرستان زرند

انتهای پیام/