دربی فوتسال استان کرمان با حضور بانوان تماشاگر؛

فردا در سیرجان؛ دربی فولاد زرند و گهرزمین سیرجان از هفته هفتم لیگ برتر فوتسال/ بازگشت نصرالله زاده به جمع فولاد مردان زرند

دربی فوتسال استان کرمان در جذاب ترین بازی هفته هفتم لیگ برتر، بین دو تیم فولاد زرند و گهرزمین سیرجان فردا جمعه ۳۱ شهریور ماه جاری با حضور بانوان تماشاگر برگزار می شود.

به گزارش صدای زرند، دربی کرمان بین تیم های گهرزمین سیرجان و فولاد زرند ایرانیان یکی از بازی های جذاب هفته هفتم لیگ برتر است. جایی که دو تیم با شرایطی متفاوت باید با هم مصاف کنند.

فولاد زرند ایرانیان که نتوانسته انتظارات را برآورده کند با روی کار آمدن عباس روزپیکر هم طعم پیروزی را نچشیده است. این تیم اخیرا امین نصرالله زاده بازیکن سابق و لژیونر خود را بازگردانده است و امیدوار است از دربی کرمان نوار پیروزی هایش آغاز شود.

در سمت مقابل گهرزمین سیرجان قرار دارد که در هفته ششم شکست بدی از سفیر گفتمان خورد و حالا در دربی کرمان این فرصت را دارد تا مقابل هم استانی بحران زده خود سه امتیاز شیرین دشت کرده و به جرگه مدعیان برگردد. شاگردان حسین افضلی با توجه به میزبانی در این بازی وضعیت بهتری دارند و به نظر می رسد روز سختی را برای مهمان خود رقم بزنند.

مجید حاجی بنده، ابوالفضل حسینی و عباس سلطان پور سه بازیکنی هستند که از گهر زمین سیرجان به فولاد زرند آمده اند و مقابل تیم سابق خود انگیزه دارند.

این بازی از ساعت ۱۶ روز جمعه ۳۱ شهریور در سالن امام علی سیرجان با قضاوت علی حفیظی برگزار می شود.

دربی فوتسال استان کرمان با حضور بانوان تماشاگر

سیرجان که پیش از این برای نخستین بار در بازی‌های داخلی کشور شاهد حضور بانوان در ورزشگاه برای تماشای دیدار دو تیم فوتبال گل‌گهر و فولاد در چارچوب هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر این فصل بود، روز جمعه بار دیگر با حضور بانوان در دیدار گهرزمین و فولاد زرند نگاه‌ها را به خود معطوف می‌کند. ورود بانوان سیرجانی به سالن امام علی جهت تماشای دیدار دربی استان بلامانع خواهد بود.

بازگشت نصرالله زاده به جمع فولاد مردان زرند

امین نصرالله زاده بازیکن فصل پیش فولاد زرند‌ ایرانیان پس از گذشت دوره ای موفق در لیگ مالزی به جمع فولاد مردان بازگشت.

امین نصرالله زاده بازیکن دو فصل گذشته فولاد زرند ایرانیان که در اواخر فصل پیش به لیگ مالزی رفته بود امروز صبح با حضور در باشگاه فولاد زرند ایرانیان و برگزاری جلسه با مهندس باصره یک بار دیگر به جمع فولاد مردان پیوست.

نصرالله زاده با تیم پاهانگ موفق به کسب قهرمانی در سوپر لیگ و جام حذفی فوتسال مالزی شد.

امیری به فولاد زرند پیوست

امیر امیری بازیکن جوان و آینده دار فوتسال به فولاد زرند ایرانیان پیوست.

امیری که سابقه بازی در تیم های اتحاد اراک، جوانان مس سونگون ورزقان و جوانان سن ایچ ساوه را در کارنامه خود دارد پس از مذاکره با مدیریت باشگاه به جمع شاگردان عباس روزپیکر پیوست.

photo 2023 09 21 10 01 17 photo 2023 09 21 10 01 15

انتهای پیام/