جزییات اعلام نتایج استعلام متقاضیان داوطلبی انتخابات مجلس و نحوه اعتراض

جزییات اعلام نتایج استعلام متقاضیان داوطلبی انتخابات مجلس و نحوه اعتراض

رییس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: متقاضیان برای مشاهده نتیجه استعلام مدارک خودشان از مراجع صادر کننده گواهی، می توانند از امروز ۲۷ شهریور تا ۲ مهرماه از ساعت هشت صبح تا ۱۸ عصر به پنجره واحد وزارت کشور به نشانی keshvar.moi.ir مراجعه کنند.

به گزارش صدای زرند، رحمان جلالی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: متقاضیانی که تاییدیه مدارک و اطلاعات آنها از سمت تمامی مراجع مربوطه صادر شده باشد یک شناسه پیگیری دریافت می کنند که از تاریخ ۲۷ مهرماه به مدت هفت روز بر مبنای این شناسه پیگیری می توانند نسبت به ثبت نام قطعی اقدام کنند.

وی ادامه داد: متقاضیانی که مدارک یا اطلاعات آنها از سوی مراجع مورد تایید قرار نگرفته باشد می توانند اعتراض خودشان را در بازه زمانی بیست و هفتم شهریور ماه تا دوم مهرماه ثبت و مدارک لازم را در درگاهی که عنوان کردیم بارگذاری کنند.

رییس ستاد انتخابات استان کرمان بیان کرد: تمانی مواردی که گفته شد صرفا از طریق رایانه قابل انجام است، متقاضیانی که مدارک و اطلاعاتشان مورد تایید قرار نگرفته می توانند به مراجع مربوطه جهت رفع نقص مدارک خودشان مراجعه کنند و در صورت تایید مدرک مورد نظر مرجع رسیدگی کننده فرصت دارد که تا تاریخ ۲۶ مهرماه یعنی یک روز قبل از ثبت نام قطعی نظر خودش را به ستاد انتخابات کشور اعلام کند.

انتهای پیام/