عزاداری نیرو‌های نظامی و انتظامی شهرستان زرند در سوگ پیامبر اکرم (ص)

جمعی از نیرو‌های نظامی و انتظامی شهرستان زرند در قالب هیئت عزاداری در سوگ پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و امام حسن مجتبی علیه السلام بر سر و سینه زدند.

صدای زرند – اکبر ابراهیمی زرندی: همزمان با فرارسیدن ۲۸ صفر سالروز رحلت جانگداز رحمت للعالمین، پیامبر عظیم الشأن اسلام حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله و شهادت مظلومانه کریم آل طه، دومین امام معصوم، سیدِ جوانان اهل بهشت، امام حسن مجتبی علیه السلام جمع کثیری از نیرو‌های نظامی، انتظامی و بسیجیان و بازنشستگان شهرستان‌ زرند در قالب هیئت عزاداری از حسینیه ثارالله سپاه تا سقاخانه ابالفضل علیه السلام سوگواری نمودند.

این مراسم معنوی که با مداحی و نوحه خوانی مداحان اهل بیت علیه السلام همراه بود نیروهای مسلح و بسیجیان زرند با همراهی مردم ولایت مدار به عزاداری پرداختند و عشق و ارادت خالصانه خود را به ساحت مقدس پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و ائمه اطهار علیه السلام ابراز داشتند.

شایان ذکر است : پیامبر اکرم(ص) روز ۲۸ صفر سال یازدهم هجری، در سن ۶۳ سالگی وفات یافتند و امام حسن مجتبی علیه السلام نیز روز بیست و هشتم ماه صفر سال ۴۹ هجری در سن ۴۷ سالگی به دلیل مسمومیت ناشی از خوراندن زهر، به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/