درخواست رئیس سازمان آتش نشانی زرند از شهروندان؛

ساختمان ها و گودبرداری ها ناایمن و انبارهای بدون مجوز در زرند را معرفی کنید

بخشی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند از شهروندان زرندی خواست تا نسبت به معرفی ساختمان‌ها و گودبرداری های ناایمن و انبارهای کالای بدون مجوز در سطح شهر زرند را به این سازمان گزارش کنند.

به گزارش صدای زرند، “مرتضی بخشی” رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند از شهروندان خواست تا نسبت به معرفی ساختمانهای ناایمن و انبارهای کالای سطح شهر با این سازمان همکاری کنند.

وی با اعلام اینکه وجود ساختمان‌های ناایمنی می تواند صدمات جبران ناپذیری به خانواده ها و شهروندان وارد نماید، گفت: متاسفانه برخی از مالکان ساختمان‌ها و مغازه های ناایمن و پرخطر، ایمن‌سازی ساختمان‌ها برای آنها اولویت ندارد.

بخشی وجود گود برداری های غیراصولی و باقی مانده از سال‌های گذشته را از دیگر مشکلات شهر عنوان و تصریح کرد: وجود این گود برداری ها و عدم استفاده از محافظ‌های ایمنی در این مکان‌ها همواره باعث بروز مشکلاتی برای شهروندان شده است که در این خصوص نیز باید پیگیری لازم انجام شود.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند با اعلام اینکه جان ومال شهروندان برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: در صدد هستیم تا ساختمان‌ها و مکان‌های ناایمن شهر را شناسایی و به مراکز ذیربط و دادستانی محترم معرفی نمائیم.

وی از با اشاره به ناایمن بودن برخی انبارهای نگهداری فرش، مبلمان، مواد غذایی، لباس و کفش، تصریح کرد: متاسفانه وجود خانه های قدیمی و خالی در سطح شهر باعث ایجاد انبارهایی شده است که بدون رعایت نکات ایمنی اقدام به نگهداری این اجناس می کنند که این امر نیز می‌تواند خطرات بسیاری را برای شهروندان در پی داشته باشد.

بخشی افزود: اگر شهروندان نسبت به معرفی ساختمان‌ها و بناهای فرسوده، ناایمن و انبارهای کالا اقدام کنند شهرداری و سازمان آتش نشانی می توانند در مسیر قانونی، اقدامات و هشدارهای پیشگیرانه صادر و ایمن‌سازی اماکن معرفی شده را پیگیری نمایند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند در پایان از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از این گونه خانه و انبارها مراتب را با شماره ۰۳۴۳۳۴۳۰۵۲۰ این سازمان در میان بگذارند.

انتهای پیام/