خداحافظی امام جمعه کوهبنان

نماز جمعه شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام مرتضی جعفری در مسجد جامع واقع در محله انصار کوهبنان برگزار شد.

صدای زرند – نامجو کوهبنانی: حجت الاسلام مرتضی جعفری پس از دعوت همگان به تقوای الهی با استناد به کلام نورانی امام سجاد (ع) و اهلبیت گفت: با ورع بودن ، دادن صدقه در وقت تنگ‌دستی ، بردباری در وقت غضب ، راستگویی هنگام ترس و قرائت زیارت اربعین از علامات انسان مومن است.

وی تاکید کرد: پیاده روی اربعین با معرفت ، بصیرت و اقتدا به اولین زائر قبر سید و سالار شهیدان با شکوه و عظمت برگزار شد لذا جا دارد از بزرگوارانی که در مراسم جاماندگان این قافله در راهپیمایی شهرستان شرکت کردند خصوصا از مداحان و موکب داران تشکرکنم.

امام‌ جمعه کوهبنان افزود: قیام۱۷ شهریور و کشتار مردم بیگناه به دست عمال رژیم پهلوی را داشتیم که این مهم نقطه عطفی برای تزلزل رژیم پهلوی شد.

وی ابراز داشت: وفات آیت الله طالقانی در سال ۵۸ ، شهادت آیت الله مدنی از شهدای محراب ، شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) ، شهادت حضرت امام رضا (ع) و رحلت جانسوز نبی مکرم اسلام (ص) در پایان ماه صفر از مهمترین مناسبت های هفته هستند.

خطیب جمعه کوهبنان تصریح نمود: در آستانه هقته وقف قرار داریم با وقت نمودن احسان ماندگار را برای خود داشته باشیم.

وی یادآور شد: پس از سه سال در سنگر نماز جمعه کوهبنان از مسئولین ، نیروهای نظامی و انتظامی و بسیج، مردم خوب ، صمیمی ، محب اهلبیت ، شهید پرور ، اهل جبهه و جنگ ، فهیم ، ولایت مدار شهرستان خدا حافظی می کنم.

انتهای پیام/