جزییات قتل مرد میانسال در زرند تشریح شد / شهروندان به شایعات توجه نکنند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند از وقوع یک فقره قتل در بخش یزدان آباد زرند خبر داد و گفت: هویت قاتل شناسایی شده و دستورات قضایی لازم جهت دستگیری متهم صادر گردیده است.

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی دادگستری، “رضا یعقوبی” در تشریح جزئیات این حادثه اظهار داشت: شامگاه ۱۳ شهریور، فردی که از مجرمین سابقه دار، ضمن داشتن اختلافاتی از گذشته، با انگیزه ای نامشخص و با سلاح شکاری اقدام به قتل یک مرد میانسال در بخش یزدانشهر می نماید.

این مقام قضایی افزود: پس از اطلاع از وقوع قتل و در لحظات اولیه حادثه، جهت بررسی موضوع دستور اعزام بازپرس و کارآگاهان پلیس آگاهی به محل قتل صادر شد.

وی افزود: با توجه به متواری بودن قاتل، انگیزه وی همچنان نامشخص است اما حسب بازجویی های صورت گرفته از مطلعین، پیش از وقوع قتل نیز میان قاتل و مقتول اختلافاتی وجود داشته و در شب حادثه، در پی درگیری لفظی و با شلیک گلوله، مقتول از ناحیه سینه دچار جراحت شده و متأسفانه در دم فوت می کند.

دادستان زرند تصریح کرد: با حضور مقامات قضایی، عوامل انتظامی اقدامات لازم جهت شناسایی محل اختفای قاتل در حال پیگیری و انجام است که با وصول اطلاعات و اخبار غیر مانع از محرمانه بودن روند تحقیقات، اطلاع رسانی لازم بعمل خواهد آمد.

دادستان زرند در پایان با تاکید بر عدم توجه شهروندان به شایعات افزود: تحقیقات در خصوص قتل انجام شده و زوایای پیدا و پنهان آن در حال انجام است، و شهروندان ضمن خودداری از دامن زدن به شایعات می توانند اطلاعات مستند خود را به مراجع انتظامی شهرستان، گزارش نمایند.

انتهای پیام/