رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان:

دستگاه های دولتی با سرمایه گذاران همکاری بیشتری داشته باشند

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان با تاکید بر لزوم همکاری بیشتر با سرمایه گذاران اظهار کرد: برای احداث نیروگاه ۴۰۰ مگاواتی در راین ۹ ماه پیگیری کردیم و در حوزۀ محیط زیست که باید حامی باشد، مشکل ایجاد شده در حالی که نیروگاه آلایندگی زیست محیطی ندارد و باید از این طرح ها استقبال شود.

به گزارش صدای زرند، محمدرضا پورابراهیمی همچنین بر لزوم ساماندهی اتباع خارجی تاکید کرد و گفت: اصلاح قانون اتباع جمع بندی و طرح سازمان ملی مهاجرت نهایی شده است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با اشاره به اینکه استان کرمان به شدت با موضوع اتباع درگیر است، افزود: ۱۰ درصد جمعیت استان را اتباع خارجی تشکیل می دهند.

وی ادامه داد: دستگاه قضایی و سازمان های مربوط به اتباع نظرات خود را ارائه بدهند تا در طرح سازمان ملی مهاجرت لحاظ شود.

پورابراهیمی پیشنهاد داد: یک سامانه فعال شود و اطلاعات همۀ لوایح و طرح های مطرح شده در مجلس را بارگذاری کنیم تا همۀ مدیران در جریان قرار بگیرند.

وی ششم شهریورماه در جلسۀ شورای اداری استان کرمان که با حضور وزیر کشور برگزار شد، بیان کرد: در کمیسیون اقتصادی افزایش اختیارات استان ها را دنبال می کنیم و ۱۵ استاندار که بیشترین سهم را در جی دی پی کشور دارند، دعوت کردیم و چند محور را با سازمان برنامه و بودجه نهایی کردیم و درخواست داریم از وزارت کشور این مسئله را نهایی کند.

پورابراهیمی همچنین با اشاره به نشست اخیر مجمع نمایندگان استان کرمان با مدیرکل و معاونان اداره کل اطلاعات استان کرمان گفت: این عزیزان ریشۀ جریان بزرگ تروریستی که هماهنگ با رژیم صهیونیستی بود را زدند. کسانی که می خواستند در کرمان و دیگر نقاط کشور اقدامات خرابکارانه انجام بدهند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از مجاهدت های خاموش سربازان گمنام تشکر کرد و افزود: این عزیزان بلای بزرگی را از کشور دور کردند و ما طی نامه ای به رئیس جمهور درخواست تقدیر از نیروهای اداره کل اطلاعات استان را دادیم.

انتهای پیام/