زرند میزبان مسابقات پرورش اندام انتخابی استان کرمان شد/ برگزارى مسابقات پرورش اندام انتخابى تیم ملى جهانى در کرمان

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام زرند از برگزاری مسابقات پرورش اندام انتخابی استان کرمان به میزبانی شهرستان زرند خبر داد.

“رضا صدرالدینی” رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان زرند در گفتگو با صدای زرند، اظهار داشت: مسابقات قهرمانی استانی رشته های پرورش اندام، باشگاه های استان کرمان به میزبانی شهرستان زرند برگزار می شوند.

وی افزود: مسابقات پرورش اندام قهرمانی استان کرمان در رشته‌های فیزیک و بادی کلاسیک ۱۷ شهریور ماه در شهر زرند برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام زرند با بیان اینکه این مسابقات روز جمعه ۱۷ شهریور ماه در سالن ورزشی اداره کار شهر زرند برگزار می‌شود، اعلام کرد: در این دوره از مسابقات ورزشکارانی از سراسر استان کرمان شرکت خواهند کرد.

“محمد نصیری” رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمان نیز با اشاره به اینکه مسابقه زرند از حساسیت بالایی برخوردار است، گفت: حساسیت این مسابقه به این دلیل است که بعد از این مسابقات، ورزشکاران طی روز‌های ۲۹ تا ۳۱ شهریور ماه در کرمان برای مسابقات انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات جهانی اسپانیا آماده می شوند.

وی تصریح کرد: این اتفاق یکی از بزرگترین رخداد‌های ورزشی استان کرمان و شهرستان زرند خواهد بود.

photo 2023 09 01 07 41 50

برگزارى مسابقات پرورش اندام انتخابى تیم ملى جهانى در کرمان

به گزارش صدای زرند، مسابقات انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۳ اسپانیا ۲۹ لغایت ۳۱ شهریورماه در شهر کرمان و به میزبانی سالن فجر در سه رده جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار خواهد شد.

این مسابقات در ۵ رشته، فیزیک ، فیزیک کلاسیک ، ماسکولار، بادی کلاسیک و بادی بیلدینگ برگزار خواهد شد.

همچنین طى حکمى از سوى عبدالمهدى نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازى و پرورش اندام، محمد نصیرى به عنوان سرپرست برگزارى مسابقات انتخابى تیم ملى در کرمان معرفى شد.

انتهای پیام/