به مناسبت هفته دولت؛

افتتاح ۳ طرح در بخش یزدان آباد زرند

به مناسبت هفته دولت ۳ طرح در بخش یزدان آباد شهرستان زرند افتتاح شد.

به گزارش صدای زرند، سیدرضا حسینی نژاد، فرماندار زرند در مراسم افتتاح طرح های بخش یزدان آباد ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: تمام تلاش ما و همه خدمت گزاران نظام جمهوری اسلامی این است که به مردم خدمت کنیم.

او افزود: دولت سیزدهم در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری( مدظله العالی) با تمام توان خود برای آبادانی مناطق به ویژه مناطق محرم تلاش می کند و روی ریل خدمت حرکت کرده است.

اکبر ایزدی، بخشدار یزدان آباد هم در این مراسم گفت: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری( مدظله العالی) از بحران های فراوان عبور کردیم و به قله نزدیک شده ایم.

او افزود: آنجه در توان داریم برای مردم انجام می دهیم.

بخشداریزدان آباد با اشاره به افتتاح ۳ طرح در بخش یزدان آباد طی هفته دولت گفت: اولین طرح، چاه موتور آب آشامیدنی دهستان شعبجره از توابع بخش یزدان آباد بود که بعد از گذشت چندین سال با اعتباری بالغ بر۲۰ میلیارد ریال از اعتبارات اداره آب شهرستان زرند افتتاح و موردبهربرداری اهالی قرار گرفت.

او افتتاح زمین چمن روستای محمدآباد از توابع بخش یزدان آباد با اعتبار ۷ میلیارد ریال از اعتبارات دهیاری را از دیگر طرح های افتتاح شده امروز عنوان کرو و افزود: این طرح با حضور دختر شهید رسول حسینی شهید مدافع امنیت افتتاح و مورد بهربرداری قرار گرفت.

ایزدی بیان داشت: طرح آسفالت روستا های دهنو و سنگ با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از اعتبارات دهیاری مورد بهربرداری اهالی قرار گرفت.

انتهای پیام/