یادواره ۶۰ شهید ریحانشهر، داهوئیه و حتکن شهرستان زرند برگزار شد

همزمان با بیست و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) یادواره ۶۰ شهید ریحانشهر، داهوئیه و حتکن شهرستان زرند برگزار شد.

همزمان با بیست و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) یادواره ۶۰ شهید ریحانشهر، داهوئیه و حتکن شهرستان زرند برگزار شد.

yadvare

به گزارش صدای زرند به نقل از فارس، همزمان با بیست و پنجمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بعد از ظهر امروز یادواره ۶۰ شهید ریحانشهر، داهوئیه و حتکن شهرستان زرند برگزار شد.

محمد مجیدی‌فر راوی دفاع مقدس در این مراسم اظهار داشت‌: شهدا بی‌نظیر بودند، اقتدار و عظمت امروز ایران اسلامی ‌به برکت خون این عزیزان است، شهدایی که همه چیز را به ما عنایت کردند از خداوند می‌خواهیم که بتوانیم مسیر و هدف شهدا را دنبال کنیم.

وی تصریح کرد: صحبت کردن پیرامون شهدا بسیار سخت است، عظمت‌هایی را در جبهه نظاره‌گر بودیم، شهدا مرگ را در آغوش  گرفتند و همه هستی خود را فدا کردند.

مجیدی‌فر عنوان کرد: اگر اعمال و رفتار ما درست باشد نباید از مرگ هراس داشته باشیم، همان طور که شهدا جان خود را فدا کردند تا ما آرامش داشته باشیم.

وی افزود: شهادت نصیب هرکسی نمی‌شود، شهدایی ‌که راه خود را به خوبی انتخاب کردند و خدایی شدند، باید هدف و آرمان‌های شهدا را دنبال کنیم.

مجیدی‌فر بیان داشت: قدر شهدا را بدانیم، قدر ولایت‌فقیه را بدانیم تا خدایی نکرده شرمنده شهدا و امام شهدا نشویم، شهدا رفتند تا این مملکت و ولایت‌فقیه باقی بماند.

انتهای پیام/