مجموعه ورزشی ای که بعد از ۳۰ سال سامان می گیرد

مجموعه ورزشی کارگران (روبروی دانشگاه آزاد زرند) که از سال 1373 که کلنگ زنی شد و بنا بود به صورت کامل به بهره برداری برسد متاسفانه با گذشت 30 سال ، از این مجموعه فقط یک سالن فوتسال به بهره برداری رسید که آن هم این روزها فرسوده است و نیاز به بهسازی دارد.

به گزارش صدای زرند، در سفر روز گذشته دکتر سید صولت مرتضوی ، وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به شهرستان زرند ، با درخواست نماینده مردم زرند و کوهبنان و در جریان قرار گرفتن مشکلات این سالن ، دستور اقدام فوری جهت تامین منابع این زمین از طریق وزیر صادر شد و به زودی شاهد بهسازی و تکمیل فاز های این دیگر این مجموعه خواهیم بود.

عفت شریعتی ، نماینده مردم زرند و کوهبنان گفت: شهرستان زرند با بیش از ۲۰ هزار کارگر متاسفانه از کمترین امکانات ورزشی بهره‌مند است که در سالهای گذشته جهت بهره‌برداری از این مجموعه رایزنی های زیادی انجام شد که سرانجام با دستور مستقیم وزیر این مجموعه به زودی تأمین اعتبار میشود و اقدامات لازم جهت راه اندازی فازهای بعدی که یکی از مهمترین آن‌ها استخر شنای استاندارد است انجام خواهد شد.

شایان ذکر است طبق فازبندی و برنامه ریزی قبلی این زمین شامل استخر شنا ، زمین تنیس ، زمین چمن مصنوعی است که امیدواریم به زودی شاهد افتتاح فازهای بعدی این طرح باشیم.

انتهای پیام/