مربی تیم فوتسال ناشنوایان زرند:

تمام هزینه‌ها از جیب شخصی هزینه می‌کنیم

مربی تیم فوتسال ناشنوایان زرند عنوان کرد: در تمریناتی که داشتیم به سختی می توانستیم سالن بگیریم؛ وقت اختصاصی نداشتیم و حتی زمان های پرت سالن را در ساعات پایانی شب به ما می دادند و با این وجود تمرین کردیم تا به عنوان قهرمانی رسیدیم.

به گزارش صدای زرند، وی ادامه داد: حتی در تمرینات لباس مناسب و آب معدنی نداشتیم و رییس هیات ناشنوایان زرند با پول شخصی برخی هزینه ها را متقبل شد.

هزینه های تیم زرند از جیب شخصی پرداخت می شود

عرب گفت: قهرمان استان کرمان شدیم و اکنون به چشم دیگری به ما نگاه می کنند اما متاسفانه تیم ناشنوایان فوتسال زرند باوجود تمامی مشکلاتش رها شده و کسی از این تیم حمایت نمی کند.

وی ادامه داد: تیم های دیگر استان کرمان هفته ای چند جلسه تمرین دارند اما تیم زرند حتی تمرین نمی کند. حامی مالی نداریم و اگر اسناد مالی هیات ناشنوایان زرند را بررسی کنید می بینید که یک ریال به حساب نیامده و هرچه هزینه شده از جیب شخصی بوده است.

مربی تیم فوتسال ناشنوایان زرند تاکید کرد: به عنوان مربی به عشق استعدادها و بازیکنان ناشنوا بدون هیچ حق الزحمه ای از کرمان به زرند رفتم و سر تمرینات تیم بودم تا دلگرمی در این تیم ایجاد کنم و شکر خدا قهرمان هم شدیم اما متاسفانه در شهرستان زرند نامهربانی هایی در حق ما شد.

از مسابقات ملی بازماندیم

وی تصریح کرد: مسابقات فوتسال ناشنوایان قهرمانی کشور طی هفته های گذشته به میزبانی زاهدان برگزار و از تیم زرند نیز به عنوان قهرمان استان کرمان برای شرکت در این مسابقات دعوت شد اما بازیکنان با توجه به مشکلات مالی این تیم نتوانستند شرکت کنند.

عرب افزود: البته هیات ناشنوایان استان کرمان هزینه اتوبوس بازیکنان را متقبل شد اما با توجه به مشکلات و نامهربانی ها که در حق این تیم شده بود، دیگر خود بازیکنان هم رغبتی برای حضور در این رقابت ها نداشتند.

بنگاه های اقتصادی نگاهی ویژه به ورزش معلولان داشته باشند

وی یادآور شد: باتوجه به قوانین، دست شرکت ها و بنگاه های اقتصادی در کمک به معلولان باز است و خواهشمندم که بنگاه های اقتصادی نگاهی ویژه به ورزش معلولان به عنوان بخشی از جامعه داشته باشند و فقط توجهات آنان به ورزش حرفه ای نباشد.

باوجود تمامی محدودیت های ورزش معلولان و سهم آنان از این آب و خاک به نظر می رسد که جای حمایت از این قشر در برنامه مدیران بخش خصوصی و دولتی استان کرمان خالی مانده است. تیم هایی از این دست در استان پهناور کرمان کم نیستند که حیات آنان بسته به توجه مسئولان است و در صورت افزایش توجهات می توانند زمینه ای برای رشد و شکوفایی استعدادهای ورزشی دیار کریمان باشند.

انتهای پیام/