سفر معاونت مدیرکل دامپزشکی کرمان به کوهبنان

معاونت مدیرکل دامپزشکی استان کرمان عباس سرحدی در ابتدای این سفر با حضور در محل فرمانداری شهرستان کوهبنان با فرماندار این شهرستان، دکتر مجید توکلی دیدار کرد که در این دیدار در خصوص اعتبارات و هزینه کرد اعتبارات دامپزشکی بحث و تبادل نظر انجام شد.

به گزارش صدای زرند، دکتر امیرحسین همتی رییس شبکه دامپزشکی شهرستان کوهبنان نیز در این دیدار به گزارش عملکرد شبکه دامپزشکی شهرستان کوهبنان از ابتدای سال جاری تاکنون پرداخت و در رابطه با پیش بینی عملکرد این دستگاه اجرایی تا پایان سال افزود: طرح واکسیناسیون رایگان بیماری تب برفکی در دام سبک و سنگین و واکسیناسیون سگ های صاحب دار علیه بیماری هاری و واکسیناسیون طیور بومی علیه بیماری نیوکاسل در سطح شهرستان در حال اجرا میباشد.

معاونت مدیر کل دامپزشکی استان کرمان ضمن تشکر از همکاری های فرمانداری کوهبنان و حمایت از دامپزشکی، به وظایف شبکه دامپزشکی در کشتارگاه دام شهرستان و شناسایی بیماری های مشترک انسان و دام پرداخت.

سرحدی در پایان این دیدار از زحمات و تعامل دامپزشکی با فرمانداری تقدیر کرد؛ همچنین وظایف و مسئولیت های دامپزشکی را در راستای تامین سلامت شهروندان کوهبنانی و جمعیت دامی این شهرستان ضروری دانست.

انتهای پیام/