در راستای صیانت از سرمایه های ملی محقق شد؛

اجرای طرح کدینگ کارت های سوخت خودروهای بنزین سوز در جایگاه های استان کرمان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان از اجرای طرح کدینگ کارت های هوشمند سوخت خودروهای بنزینی در جایگاه های عرضه سوخت استان به منظور صیانت از سرمایه های ملی و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت خبر داد.

به گزارش صدای زرند، سیدباقر نورالدینی در این باره گفت: هدف از اجرای این طرح مدیریت مصرف سوخت، صیانت از سرمایه های ملی و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی و نیز سهولت در امر سوخت رسانی شهروندان است.

به گفته او، با اجرای این طرح خودروهایی که در محدوده استان کرمان وجود دارند مجاز به سوخت گیری در جایگاه های سطح استان می باشند و برای تامین سوخت خودروهای مسافران نیز، جایگاه هایی در سطح منطقه در نظر گرفته شده که آماده ارائه خدمات به هم وطنان هستند.

در ادامه نورالدینی به خودروهای جامانده از طرح کدینگ اشاره کرد و گفت: مالکین این خودروها می توانند با ارائه مستندات، نسبت به کدینگ کارت سوخت خودروی خود اقدام کنند.

مدیر شرکت نفت منطقه کرمان بر لزوم تشدید نظارت ها در راستای حفظ و صیانت از سرمایه های ملی تاکید و خاطرنشان کرد: امیدواریم با اجرای موفقیت آمیز این طرح ضمن اجرای سیاست های کلان شرکت در این خصوص، خدمات مناسب تری به مردم شریف استان ارائه کنیم.

لیست جایگاه‌های خارج از طرح کدینگ جهت خودروهای غیر بومی و مسافرین محترم

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان، لیست جایگاه‌های خارج از طرح کدینگ جهت خودروهای غیر بومی و مسافرین محترم را اعلام کرد.

خودروهای غیر بومی و مسافرین محترم در شهرستان زرند می‌توانند جهت سوختگیری به جایگاه نی لی سا روبروی کارخانه فولاد زرند (کیلومتر ۷ جاده زرند – کرمان) مراجعه کنند.

photo 2023 08 17 19 29 49

انتهای پیام/