در دیدار روسای هلال احمر زرند و آتش نشانی زرند

تعامل بیشتر مجموعه آتش نشانی با هلال احمر زرند

مرتضی بخشی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند با مهدی جمالیزاده رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش صدای زرند، در این نشست صمیمی که در محل جمعیت هلال احمر شهرستان برگزار شد طرفین بر همکاری ،افزایش تعامل های دو سویه، ارائه آموزش های امدادی به گروه‌های مختلف جامعه، رعایت نکات ایمنی و… تاکید کردند.

مهدی جمالیزاده رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان زرند در این نشست با اعلام اینکه کارکنان جمعیت هلال احمر و سازمان آتش نشانی اشتراکات زیادی در فعالیتهای خدماتی داشته و حضور آنها همواره در خط اول امداد رسانی به شهروندان می باشد گفت: تعامل و تفاهم بین مجموعه آتش نشانی و هلال احمر باعث پیشرفت و بهبود عملیات‌های امدادی و خدمت رسانی در سطح شهرستان و جاده ها خواهد شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان با اعلام اینکه هر چه این هماهنگی ها و همسویی ها افزایش پیدا کند ایمنی بیشتر شهرو شهروندان تضمین خواهد شد گفت:هر دو سازمان از یک جنس می باشند و باید به یکدیگر کمک نمایند.

مهدی جمالیزاده از حضور نیروهای آتش نشانی در حوادث جاده ای قدردانی کرد و افزود:با توجه به امکانات مناسب و آمادگی نیروهای این سازمان حضور فعال در حوادث جاده ای را شاهد هستیم و امیدواریم با به روز شدن تجهیزات هر دو سازمان بتوان خدمات موثرتر به شهروندان ارائه نمائیم.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند نیز از ایثارگری های این دومجموعه گفت و خواستار همکاری بیشتر این نهادها با یکدیگر شد و افزود:ارزشمند شدن فعالیتهای این دو نهاد زمانی مشخص می شود که آنها قوی شده و فعالیتهای باکیفیت تری به شهروندان ارائه نمایند.

مرتضی بخشی با اعلام اینکه ایمنی و ارامش امروز شهروندان ماحصل زحمات این نهادهای ایثارگر می باشد ،گفت: یکی از دغدغه های آتش نشانی ،تصادفات جاده ای و امداد رسانی به حوادث خارج از محدوده است که می بایست در خصوص آن ها چاره اندیشی شود.

بخشی افزود:در بسیاری از حوادث نیروهای آتش نشانی و هلال احمر در کنار همدیگر ایفای نقش می کنند و لازم است با ایجاد تعامل و هماهنگی بین سازمانی بازدهی و قدرت عملیاتی خود را افزایش دهند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد با برداشته شدن مرزهای بین سازمان های امدادی خدمات گسترده تری به شهروندان ارائه شود.

photo 2023 08 16 10 57 54 photo 2023 08 16 10 57 53 2

انتهای پیام/