سرمربی فرش آرا مشهد:

حضور تماشاگران خونگرم زرند جو خوبی به مسابقه داده بود/ فولاد زرند یقه تیم ها را خواهد گرفت

حسن زاده سرمربی تیم فرش آرا مشهد پس از پیروزی برابر فولاد زرند گفت: حضور تماشاگران خونگرم زرند جو خوبی به مسابقه داده بود و خوشحالم که پس از مدت‌ها سالن با حضور هوادران گرم تر می‌شود.

به گزارش صدای زرند، “محسن حسن زاده” سرمربی فرش آرا مشهد پس از برتری در دیدار خارج از خانه مقابل فولاد زرند اظهار داشت: مزد تمرکز و تلاش خود را گرفتیم.

سرمربی فرش آرا با اشاره به تماشاگران زرند گفت: حضور تماشاگران خونگرم زرند جو خوبی به مسابقه داده بود و خوشحالم که پس از مدت‌ها سالن با حضور هوادران گرم تر می‌شود.

وی گفت: اینکه در فوتسال گلی دریافت نکنی و ۳ گل هم بزنی نشان از یک تمرکز بالا و البته تلاش تیمی دارد که امروز بازیکنان فرش ارا نشان دادند که چه قابلیت هایی دارند.

حسن زاده در انتها با اشاره به دروازبان خود گفت: هر گل دریافتی و هر گل زده حاصل کار جمعی ست‌.ما در فرش آرا یک تیم هستیم که همه با هم پیروز میشویم یا شکست میخوریم. این نتیجه از لیاقت تیم خوب فولاد زرند کم نمیکند.در طول فصل خواهیم دید که این تیم یقه خیلی از تیم ها را خواهد گرفت.

لازم به ذکر است، تیم فوتسال فولاد زرند ایرانیان روز پنجشنبه ۱۹ مرداد ماه در سالن دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند به مصاف تیم فرش آرا مشهد رفت که فولاد زرند با نتیجه ۳ بر صفر از فرش آرا مشهد شکست خورد.

شاگردان امین پایمرد روز چهارشنبه ۲۵ مرداد ماه ساعت ۱۶ با آنا صنعت پاسارگاد قم تیم هفتم جدول لیگ برتر ایران در سالن حیدریان قم مسابقه خواهند داد.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط:

فولاد زرند همچنان ناکام در گلزنی / خلاصه دیدار فولاد زرند و فرش آرا مشهد