در راستای افزایش ایمنی شهر؛

ایمنی پمپ بنزین های سطح شهر زیر ذربین کارشناسان آتش نشانی

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند از بازدید کارشناسان این سازمان از مراکز عرضه سوخت و پمپ بنزین های سطح شهر خبر داد.

به گزارش صدای زرند، “مرتضی بخشی” با اعلام اینکه یکی از مهمترین برنامه های این سازمان رفع دغدغه های مردم و کاهش حوادث و سوانح مراکز از جمله پمپ بنزین ها و جایگاههای CNG سطح شهر می باشد گفت:مراکز عرضه سوخت در سطح شهر یکی از مکانهای مهم و پرخطر محسوب می شوند که در بعضی مواقع همجواری آنها با منازل مسکونی اهمیت ایمنی آنها را چندین برابر می کند .

بخشی رئیس سازمان آتش نشانی با اعلام اینکه بر اساس استانداردها و طبق موازین حفاظت و ایمنی این مراکز، باید به تجهیزات و امکانات پیشگیری و مقابله با آتش سوزی مجهز شوند گفت:سعی داریم در این بازدیدها اشکالات سامانه ایمنی را شناسایی و به متصدیان مراکز عرضه سوخت اعلام نماییم.

وی با اشاره به اینکه آموزش ایمنی و چگونگی استفاده ازخاموش کننده ها برای کارکنان این مراکز لازم و ضرویست گفت:شاید برخی از اشکالات و نکات ایمنی از نظر متصدیان و مالکان این مراکز دیده نشود که این بازدید های مستمر می تواند به افزایش میزان ایمنی این مکانها در برابر آتش‌سوزی کمک موثری نماید.

رئیس سازمان آتش نشانی وخدمات در پایان افزود:به زودی نواقص و مشکلات این مراکز به نهادها و ادارات دیربط ارسال خواهد شد تا متصدیان این مراکز نسبت به رفع آنها اقدام نمایند.

photo 2023 08 09 07 41 35 photo 2023 08 09 07 41 34 photo 2023 08 09 07 41 34 2

انتهای پیام/