گلایه‌مندی از اداره پست زرند؛

دردی که دوا نمی‌شود

متاسفانه گلایه‌مندی از اداره پست زرند در ابعاد مختلف که همه از نوعی کم‌کاری در ارائه خدمات از سوی این اداره می‌باشند، زیاد می‌باشد.

صدای زرند – جواد زمانی: عدم تحویل برخی از مرسوله‌های پستی در محل ذکر شده روی آن‌ها و بی نظمی در اداره پست از جمله مهم‌ترین گلایه‌های مردمی می‌باشد که به ما گزارش می‌شود و در این میان بنا به آنچه مردم می‌گویند، اداره پست زرند این مشکلات را ناشی از کمبود نیرو می‌داند.

آنچه که مشخص است شرکت ملی پست به عنوان یک نهاد دولتی با توجه به حجم مرسولاتی که توسط این اداره جابجا می‌شود باید یک واحد سودآور باشد، اما اینکه چرا کمبود نیروی خود را از مسیری منطقی جبران نمی‌کند برایم جای سوال است.

در تایید سودآور بودن این نهاد دولتی همین بس که شرکت‌های خصوصی همچون “چاپار” و “تیپاکس” در این سال‌ها به خوبی در این بخش قدرت گرفته و در حال فعالیت و کسب درآمد هستند؛ حال چه چیزی باعث شده شرکت ملی پست با حدود ۳۵ سال سابقه و پشتوانه دولتی در ارائه خدمات این مشکلات را داشته باشد، جای بسی سوال دارد.

به نظر می‌رسد مشکلات اداره پست و گلایه‌های مردمی در ارتباط با این اداره در شهرستان زرند بیش از مرکز استان و حتی بیش از برخی شهرستان‌های دیگر در استن می‌باشد؛ بنابراین این مشکلات و کاهش فشار ناشی از این مشکلات از دوش مردم، باید به طور جد مورد توجه مسئولین مربوطه قرار گیرد؛ چراکه مسئولین قطعاً می‌دانند اینگونه مشکلات که در نگاه مردم رفع آن‌ها کاری آسان می‌باشد ولی سال‌های زیادی است که رفع نمی‌شوند، بیش از مشکلات اساسی و پایه‌ای در مردم ایجاد ناامیدی می‌کند…

انتهای پیام/