به منظور تقویت فشار شبکۀ توزیع؛

طرح اضطراری خط انتقال آب شرب در کرمان اجرا شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: به منظور رفع مشکل افت فشار شبکۀ توزیع، طرح اضطراری خط انتقال آب شرب در مناطق دارای مشکل شهر کرمان اجرا شد.

به گزارش صدای زرند، علیرضا عبدیان توضیح داد: اجرای این طرح با هدف رفع مشکل افت فشار شبکۀ توزیع آب در محدودۀ شهرک های صفائیه، ثامن۱ و ۲، بنی هاشم و بیست متری اول، دوم و سوم خیابان امام سجاد شهر کرمان انجام شد.

وی افزود: به دلیل رشد جمعیت در برخی از مناطق شهر و ضرورت تامین آب شرب باکیفیت و کمیت مطلوب، طرح اضطراری خط انتقال آب شرب اجرا شد.

عبدیان ادامه داد: این طرح شامل لوله گذاری ۳۳۰۰ متر با لولۀ ۲۵۰ چدن داکتیل است که با عبور از معابر خیابان های پیرانشهر، شهدا، مدیریت، بلوار سجادیه، حکیم، فیروزآباد، عرض بلوار دادبین وعرض بزرگراه امام رضا از ابتدای اردیبهشت ماه امسال در سه شیفت کاری اجرا و وارد مدار بهره برداری شد و جمعیتی بالغ بر ۲۰ هزار نفر را پوشش داد.

وی هزینۀ اجرای این طرح را بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال بیان کرد و افزود: امیداواریم با اجرای این طرح، ضمن تعدیل فشار شبکۀ توزیع آب شرب مناسب برای شهروندان، آمار شکستگی، کمبود آب و سایر مشکلات مرتبط نیز به صورت قابل توجهی کاهش یابد.

انتهای پیام/