شهرداری زرند رکورد شکنی کرد؛

پخش ۱۰۰۰ تن آسفالت در ۱۱ ساعت

شهردار زرند از تولید و آسفالت هزار تن آسفالت کمتر از ۱۱ ساعت در این شهر خبر داد و افزود با همکاری اعضا شورای شهر و تمامی واحدهای مرتبط ، این شهرداری رکورد آسفالت معابر و کوچه‌های این شهر را شکست.

به گزارش صدای زرند، “علی ضیاالدینی” از جمله مهمترین بخش اجرای پروژه، آسفالت میدان سجادیه و بلوار شهید تهامی است که در یک اقدام بی‌سابقه ۱۰۰۰ تن آسفالت در قالب ۱۰ هزار متر مربع آسفالت در کمتر از ۱۱ ساعت در این معابر توزیع و با تلاش پرسنل سخن کوش شهرداری به بهره‌برداری رسید و هم‌اکنون زیربار ترافیک رفته است.

وی اظهار کرد: شهرداری زرند در راستای نهضت آسفالت با هدف اصلاح چهره شهر، روانسازی تردد وسایل نقلیه و همچنین تامین آرامش و آسایش شهروندان فهیم زرندی رکورد آسفالت معابر و کوچه‌های این شهر را شکست.

منتخب شورای شهر ، با اشاره به اینکه این میزان آسفالت کوچه‌ها و معابر در سطح شهر زرند تاکنون سابقه نداشته و هدف شهرداری جلب رضایت کامل شهروندان است افزود، در راستای نهضت آسفالت تمام تلاش خود را به‌ کار خواهیم بست تا بتوانیم با توجه به حجم بالای تقاضای شهروندان و منابع مالی محدود شهرداری، به بالاترین میزان رضایت شهروندان دست یابیم.

مهندس حمید رضا ولی خانی معاون فنی و عمرانی شهرداری زرندی گفت: با تلاش شبانه‌روزی و برنامه‌ریزی‌های انجام شده و تأکید شهردارجهادی موفق شدیم

مهندس ولی خانی ادامه داد ،دریک هفته گذشته خوشبختانه موفق شدیم بالغ بر ۳۸ هزار متر مربع از معابر و کوچه‌های سطح شهر را آسفالت نمائیم.

نکته قابل تأمل این که با تلاش کارکنان حوزه معاونت فنی وعمرانی از ساعات اولیه روز تا پاسی از شب و تازمانی که آسفالت تهیه شده توسط کارخانه آسفالت شهرداری به اتمام برسد را بی وقفه و به صورت جهادی به کار مشغول بودند و فعالیت آنها قابل ستودنی است و در واقع رکورد تولید وپخش آسفالت در سطح شهر را حاصل تلاش بی وقفه انان و مدیریت جهادی شهردار پر تلاش میباشد.

photo 2023 07 31 19 38 23 photo 2023 07 31 19 38 17 photo 2023 07 31 19 38 15

انتهای پیام/