جزئیات جدید از انهدام باند تروریستی ـ صهیونیستی در کرمان/ کشف ۴۳ بمب آماده از تروریست ها

دادستان کرمان از کشف مقداری سلاح و مهمات، ۴۳ بمب آماده انفجار، ۵۵ چاشنی انفجاری، ۲۰ بمب پرتابی و بیش از ۱۰۰ کیلوگرم مواد پیش ساز انفجاری از مخفیگاه های اعضای باند تروریستی ـ صهیونیستی خبر داد و گفت: اشد مجازات در انتظار اعضای این باند خواهد بود.

به گزارش صدای زرند، مهدی بخشی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان صبح امروز ضمن بازدید از مجتمع قضایی شهید باهنر و شعب ویژه رسیدگی به جرایم امنیتی، ضمن تقدیر از تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در دستگیری اعضای یک باند تروریستی ـ صهیونیستی، اظهار داشت: یکی از اهداف حضور در این مجتمع، نظارت بر روند رسیدگی به پرونده سه تن از اعضای باند تروریستی مرتبط با موساد است که در کرمان شناسایی و بازداشت شدند.

وی بررسی وضعیت پرونده ها و اوقات رسیدگی و همچنین ارزیابی روند خدمت رسانی به مراجعه کنندگان و استماع مشکلات همکاران قضایی را از دیگر اهداف این بازدید دانست و افزود: مجتمع شهید باهنر به جرائم امنیتی، سرقت و مواد مخدر رسیدگی می کند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در ارتباط با باند شناسایی شده و پرونده تشکیل شده، گفت: اعضای این باند در سطح کشور قبل از انجام هر اقدام تروریستی برنامه ریزی شده با هدف ایجاد التهاب، افزایش خشونت و ایجاد جنگ های شهری در استان های مختلف، طی عملیات های غافلگیرکننده، دستگیر شده اند.

وی با اشاره به اینکه اشد مجازات در انتظار اعضای این باند خواهد بود، خاطرنشان کرد: در بررسی مخفیگاه های اعضای این تیم ضدامنیتی، مقداری سلاح و مهمات، ۴۳ بمب آماده انفجار، ۵۵ چاشنی انفجاری، ۲۰ بمب پرتابی و بیش از ۱۰۰ کیلوگرم مواد پیش ساز انفجاری کشف شده است.

بخشی با اشاره به ارتباط اعضای باند تروریستی ـ صهیونیستی با معاندین خارج از کشور و دریافت آموزش از سوی آنان، تصریح کرد: در پی بازجویی های به عمل آمده مشخص شده است که این تیم در استان های مختلف از جمله تهران و فارس نیز دپوی مهمات داشتند و درصدد اقدامات خرابکارانه بودند که خوشبختانه کشف و استخراج شدند.

انتهای پیام/