توسط اطلاعات سپاه زرند؛

مدیر صفحه دوست یابی زرند کراش دستگیر شد

یک صفحه دوست یابی غیراخلاقی مجازی در زرند توسط کارشناسان اطلاعات سپاه زرند شناسایی و گرداننده آن را دستگير کردند.

به گزارش صدای زرند، “رضا یعقوبی” دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند گفت: جوان ۱۸ ساله‌ای که با راه‌اندازی یک صفحه غیر اخلاقی در فضای مجازی، با عنوان زرند کراش (زرند چالش) اقدام به ترغیب افراد به روابط منافی عفت و انتشار محتوای خلاف عفت عمومی می‌کرد، توسط سربازان گمنام امام زمان در اطلاعات سپاه شهرستان زرند شناسایی و دستگیر شد.

وی در بیان جزئیات این خبر گفت: کارشناسان اطلاعات سپاه شهرستان زرند، با رصد و پایش فضای مجازی موفق به شناسایی یک صفحه با محتوای دوست‌یابی غیر اخلاقی، در فضای مجازی شهرستان زرند شدند و در پی آن و با اخذ دستور از این دادستانی، نسبت به دستگیری گرداننده آن اقدام نمودند.

یعقوبی تصریح کرد: دستور مسدود نمودن این صفحه در فضای مجازی، با توجه به وجود محتوای مجرمانه، تحت قرار نظارت قضایی صادر شده است.

این مقام قضایی با هشدار به افرادی که در فضای مجازی اقدام به انتشار محتوای مجرمانه و مطالب خلاف عفت عمومی می‌کنند، خاطرنشان کرد: اعمال و رفتار آن‌ها زیر ذره بین مأمورین پلیس فتا و دیگر دستگاه‌های نظارتی شهرستان است و منتظر برخورد قاطع برابر مقررات قانونی باشند.

دادستان زرند در پایان از خانواده‌ها درخواست نمود با توجه به آسیب‌های متعدد حضور بدون نظارت کودکان و نوجوانان در فضای مجازی، به منظور جلوگیری از نتایج زیان بار آن، مراقب فرزندان خود باشند.

مدعی العموم شهرستان همچنین امروز در بازدید از سقاخانه ابوالفضل زرند و خیابان‌های اطراف آن، گفت: تجمع معتادین متجاهر و افراد بی‌خانمان در این محل، موجب نارضایتی شدید اهالی محل گردیده لذا، با توجه به وظایف شهرداری در این خصوص، در راستای بند ۲ ماده ۲ دستورالعمل حفظ حقوق عامه، به شهرداری زرند، در خصوص ساماندهی محل موصوف و احداث گرمخانه، تذکر لازم داده شده است.

این مقام قضایی افزود: تا کنون چندین نوبت معتادین متجاهر از این محل جمع آوری و به کمپ ماده ۱۶ اعزام شده اند.

دادستان زرند یادآور شد: نیروی انتظامی موظف است، با حضور مستمر در این محل، فضا را برای معتادین متجاهر ناامن و در مواجهه با جرائم مشهود، برابر قانون اقدام نماید.

مدعی‌العموم شهرستان زرند گفت: مهلتی به دستگاه‌های متولی جهت ساماندهی این محل داده شده و در صورت عدم رفع مشکلات موجود، برابر مقررات قانونی با دستگاه‌های مربوط برخورد خواهد شد.

یعقوبی در پایان، از مردم زرند درخواست کرد از توزیع نذورات بین معتادین متجاهر در این محل، خودداری نمایند، چرا که این امر موجب اجتماع آن‌ها در این محل و مزاحمت برای شهروندان شده است.

انتهای پیام/