همزمان با هفته دولت؛

۳ طرح آبرسانی در شهرستان زرند به بهره برداری می رسد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: همزمان با هفته دولت، سه طرح آبرسانی در شهرستان زرند به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش صدای زرند، علیرضا عبدیان امروز اول مردادماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور ایجاد شرایط تامین آب پایدار و رفع تنش آبی، سه طرح آبرسانی در شهرستان زرند در حال اجراست که همزمان با هفته دولت به بهره برداری می رسند.

او افزود: یکی از این طرح ها، پروژه تامین اضطراری آب شهرستان زرند است که در حال حاضر اجرای خط انتقال آب از چاه طالقانی به مخزن ذخیره شهر زرند در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت آبفای استان کرمان در ادامه گفت: آبرسانی به مجتمع روستایی خانمکان کوهبنان شامل اجرای هفت کیلومتر لوله گذاری و احداث یک باب ایستگاه پمپاژ با ظرفیت ۱۶ لیتر بر ثانیه یکی دیگر از پروژه های در دست اقدام است.

عبدیان سومین پروژه شهرستان زرند را عملیات آبرسانی به روستای مدبون اعلام کرد و افزود: این پروژه شامل احداث یک باب ایستگاه پمپاژ، اجرای هفت و نیم کیلومتر لوله گذاری خط انتقال است که با پیشرفت ۸۵ درصدی در دست اجراست.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: با بهره برداری از این پروژه ها علاوه بر رفع تنش آبی، شاهد آبرسانی پایدار و با کیفیت در مناطق مذکور باشیم.

انتهای پیام/