دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند خبر داد:

پلمب آتلیه عکاسی در زرند به دلیل تهیه و انتشار تصاویر خلاف عفت عمومی

به گزارش روابط عمومی دادگستری شهرستان زرند، دادستان زرند گفت:یک باب آتلیه عکاسی که در فضای مجازی اقدام به انتشار تصاویر و فیلم‌های مبتذل نموده بود، با دستور مقام قضایی پلمب گردید.

به گزارش صدای زرند، رضا یعقوبی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند، در این خصوص اظهار داشت: پس از انجام تحقیقات و احراز انتساب بزه،محل مذکور با دستور بازپرس محترم پرونده،تحت قرار نظارت قضایی تا اطلاع ثانوی از اشتغال به فعالیت با جرم ارتکابی منع گردید .

مدعی العموم شهرستان در خصوص مطالبات مردمی در بحث حجاب و عفاف عنوان نمود؛ با عنایت به مشهود بودن جرم کشف حجاب، عوامل نیروی انتظامی مکلفند مستند به ماده ۴۴ و ۴۵ قانون آیین دادرسی کیفری، و تبصره ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی بخش تعزیرات،رأسا”نسبت به اجرای قانون اقدام کنند و سپس مراتب را به اطلاع دادستان برسانند.

این مقام قضایی تصریح نمود :با توجه به مطالبه مردم مومن و متدین شهرستان زرند، در برخورد با مسائل مربوط به بی حجابی، انتظار می رود ضابطین محترم فراجا به تکلیف قانونی خود عمل نمایند و قطعا” اعمال قانونی آنها، مورد حمایت دستگاه قضایی قرار خواهد گرفت.

دادستان زرند در پایان خاطرنشان کرد:برابر مقررات،دستگاه های متعددی در خصوص بحث حجاب و عفاف،عهده دار تکلیف می باشند و این مهم از ناحیه دادستانی زرند از مسئولان مربوط،مورد مطالبه قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/