انتصاب جدید در استان؛

مسلم بسیج سرپرست اداره کل استاندارد کرمان شد

سرپرست اداره کل استاندارد استان کرمان معرفی شد.

به گزارش صدای زرند، طی مراسمی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان، از زحمات اسماعیل عاقلی تقدیر و با اعطای حکمی از سوی رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، مسلم بسیج به عنوان سرپرست اداره کل استاندارد استان کرمان معرفی شد.

علی بیگ زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان ۲۹ تیرماه در مراسم تکریم و معارفه سرپرست اداره کل استاندارد استان، تولید را موتور محرکه توسعۀ کشور دانست و گفت: تولید باید مطابق استانداردهای ملی و بین المللی باشد.

وی با اشاره به شعار سال و تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر رشد تولید بیان کرد: تحقق شعار سال، خودکفایی، استقلال، اشتغال و مهار تورم را در پی دارد و باعث اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در صحنۀ بین المللی می شود، ضمن اینکه سازمانی که تولید ندارد یک سازمان پویا نخواهد بود.

بیگ زاده افزود: محصولی استاندارد خواهد بود که مطابق شاخص های استاندارد ملی و بین المللی باشد و کیفیت آن در حوزۀ ارزیابی تایید شده و بتواند صادرات را برای کشورمان افزایش دهد.

وی اظهار کرد: استاندارد، علاوه بر صنعت و معدن در حوزۀ کشاورزی نیز نیاز است که باید تلاش مضاعفی در تولید محصولات ارگانیک قابل صادرات با استانداردهای بین المللی داشته باشیم، لذا سازمان استاندارد موظف است هر سرمایه گذاری که وارد استان شده و تولید اشتغال می کند را حمایت کرده و سرمایه گذاری را تسهیل و صادرات را توسعه دهد.

انتهای پیام/