پیگیری صدای زرند؛

باب‌خوشاب در برنامه‌های اداره راهداری زرند است

به دنبال تماس پایگاه اطلاع‌ رسانی صدای زرند با رئیس اداره راهداری زرند در مورد گلایه یکی از اهالی باب خوشاب، امیری گفت: اینکه از سوی یکی از کاربران صدای زرند عنوان شده از زمان سیل نیامدند جاده را درست کنند، بی انصافی است.

وی افزود: اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زرند در همان ساعات اولیه سیلاب جمعه مورخ ۱۹ خرداد حوالی غروب در محل راه روستایی باب خوشاب حضور و نسبت به رها سازی خودروهای گرفتار در سیل و همچنین تیغ زنی جاده با گریدر اقدام نمود و در ادامه با توجه به وسعت منطقه سیل زده به سایر راههای خسارت دیده در منطقه سربنان عزیمت نمود.

امیری خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است مسیر باب خوشاب در زمان سیلاب، مسدود بود و در همان ابتدا بازگشایی گردید و نیاز به تیغ زنی مجدد دارد.

این مسئول در پاسخ به زمان اصلاح این موارد گفت: اداره راهداری در صدد است به محض رها شدن از تیغ زنی جاده های روستایی شهرستان که نزدیک به ۶۰۰ کیلومتر می باشند، نسبت به اصلاح افتادگی شانه راه اصلی آسفالته از تقاطع مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام به سمت راور اقدام و این محدوده غیر ایمن را با شانه سازی و حذف پله ایجاد شده در لبه آسفالت ایمن نماید.

او ادامه داد: این موضوع مهم میسر نمیشود مگر پس از فراغت از تیغ زنی راههای روستایی و عزیمت به محدوده مورد نظر که با توجه به میزان ترافیک محور زرند راور، اولویت اصلی این اداره می‌باشد و بارها توسط پلیس راه، هشدار داده شده است.

امیری در پایان به صدای زرند گفت: انشالله در صورت تحقق موضوع فوق و رسیدن گریدر به منطقه تقاطع مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام، تیغ زنی مجدد مسیر روستایی خوشاب که در مجاورت این راه قرار دارد انجام خواهد شد.

photo 2023 07 20 05 42 25 photo 2023 07 20 05 42 24

انتهای پیام/