معاون قضایی رئیس کل دادگستری کرمان:

بیشترین جرائم در کوهبنان مربوط به سرقت است

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان کرمان بیان داشت: در شهرستان کوهبنان در عملکرد شوراهای حل اختلاف ظرفیت خوبی داریم که باید استفاده شود همچنین حقوق عامه تعاریف مختلفی دارد که وظیفه دستگاه قضایی است که در این مورد پیگیری کند.

صدای زرند – احسان محمدی کوهبنانی: او بیان داشت: شهرستان کوهبنان کمترین تخلف را دارد و امیدواریم انشالله به همین روال ادامه داشته باشد همچنین قانون شوراهای حل اختلاف اخیرا اصلاح شده است و این قانون انشالله اجرایی خواهد شد.

طالبی زاده تصریح کرد: طبق آمار بیشترین جرائم در سال ۱۴۰۱در شهرستان کوهبنان مربوط به سرقت است همچنین در مبارزه با فساد باید همه مردم کمک کنند و به خصوص مدیران ادارات و مسئولان، که در این مورد هم آمار کاهش داشته باشیم.

او ادامه داد: خوشبختانه در شهرستان کوهبنان کمترین نارضایتی را از حوزه قضایی داشتیم و در مدتی که آقای میرزایی در این شهرستان فعالیت داشتند کسی از برخورد ایشان گلایه ای نداشت.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان کرمان تصریح کرد؛ در بحث تشکیل اداره ثبت اسناد در شهرستان کوهبنان چارت این اداره با تعداد کارمندان مشخص تصویب شد و مشکل ساختمان آن وجود دارد که پیگیری خواهد شد.

او افزود: همچنین بحث احیای دادسرای شهرستان کوهبنان و پزشک قانونی باید پیگیری صورت گیرد تا این امر صورت گیرد.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان کرمان تصریح کرد: با شناختی که بنده از آقای محبوب پور دارم ایشان قطعا جانشین بسیار خوبی برای این حوزه خواهند بود و برای آقای میرزایی آرزوی توفیق داریم.

محبوب پور ریاست دادگستری شهرستان کوهبنان گفت: امیدوارم بتوانم خدمت گزار خوبی برای مردم شهرستان کوهبنان باشم و در پایان شرمنده خداوند و مردم شریف کوهبنان نشوم.

او افزود: یکی از موضوعات مهم بحث پیشگیری از وقوع جرم است و به لحاظ تعداد جرائم شهرستان کوهبنان از وضعیت خوبی برخوردار است اما هنوز جای کار دارد.

محبوب پور بین داشت: متاسفانه با حذف دادسرای شهرستان کوهبنان مشکلاتی به وجود آمده است و بحث احیای دادسرا باید با موافقت و تصویب مسئولین محترم قوه قضاییه در تهران حل شود.

او بیان داشت: بنده در بحث تامین امنیت در شهرستان کوهبنان با هیچ شخصی مماشات نخواهم داشت و تمام تلاش خود را می کنم همچنین برای آقای میرزایی آرزوی موفقیت دارم.

لازم به ذکر است در این آئین از خدمات محمدمهدی میرزایی عبدالیوسفی، رییس سابق دادگستری شهرستان کوهبنان که به سمت رئیس شعبه هشتم دادگاه خانواده شهرستان شیراز منصوب شده است، تجلیل به عمل آمد.

همچنین محبوب پور، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی از دانشگاه شهید باهنر کرمان و دانشجوی مقطع دکتری گرایش جزا و جرم شناسی است که از اسفندماه سال ۱۳۹۴ وارد دوره کارآموزی شیراز شده و در اسفندماه ۱۳۹۵ به عنوان دادیار شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب کهنوج معرفی شده است و در ادامه به عنوان بازپرس دادسرای شهرستان کهنوج فعالیت داشته است.

او در سال ۱۳۹۹ به کرمان منتقل و به مدت ۳ سال به عنوان بازپرس در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان بهمن فعالیت داشته است.

همچنین در حکم انتصاب رئیس جدید دادگستری شهرستان کوهبنان که به امضای حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای ریاست قوه قضاییه رسیده، آمده است: امید است با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و مسئولیت‌های سنگین ناشی از آن، اجرای عدالت اسلامی، رسیدگی به محرومین و ستم دیدگان و حمایت از حقوق مشروع مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و در انجام وظایف الهی با رعایت دقیق موازین شرعی و قانونی همراه با سرعت لازم موفق و موید باشید.

photo 2023 07 17 13 36 39 photo 2023 07 17 13 36 39 2 photo 2023 07 17 13 36 38 2 photo 2023 07 17 13 36 38 photo 2023 07 17 13 36 37 photo 2023 07 17 13 36 36

انتهای پیام/