رئیس سابق دادگستری کوهبنان:

خداوند را شاکرم که مرا از افتادن در فساد حفظ نمود

مراسم تودیع و معارفه ریاست دادگستری شهرستان کوهبنان با حضور معاون قضایی استان کرمان، ریاست شوراهای حل اختلاف استان کرمان، امام جمعه کوهبنان، فرماندار شهرستان کوهبنان، روسای ادارات، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهبنان، فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان کوهبنان، برگزار شد.

صدای زرند – احسان محمدی کوهبنانی: میرزایی ریاست سابق دادگستری شهرستان کوهبنان گفت: اینجانب از سال ۱۳۹۷ کار خود را در حوزه قضایی کوهبنان آغاز کردم و خداوند را شاکرم که در طول خدمت در این حوزه قضایی مرا از افتادن در فساد حفظ نمود.

او افزود: با تشکیل جلسات مکرر و با حضور مدیران شرکت زغالسنگ از توقف تولید جلوگیری به عمل آمد و همه تلاش ما هم رفع موانع تولید بوده است و هرگز به دنبال تعطیلی مرکز تولیدی نبوده است.

میرزایی عبدالیوسفی افزود،: برای همکار خود در کوهبنان آرزوی توفیق روز افزون دارم و انشالله نتیجه کار ایشان رضایت مردم باشد و در برابر مردم شریف و متعهد کوهبنان و همه نهادها که بنده را همراهی کردند تشکر می کنم.

حجت‌الاسلام مرتضی جعفری امام جمعه کوهبنان گفت: انشالله مشکلات اقتصادی ملت و دولت مرتفع شود و شکست دشمنان در تمامی جبهه ها را از خداوند مسئلت داریم و پیروی رزمندگان اسلام در جبهه حق را آرزومندیم.

او افزود: مومنین خدمتگزاران به دین خدا و پیروان مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی هستند یکی از صفات آنها بحث نماز است و یکی ویژگی هایی که آقای میرزایی داشتند حضور در نماز جمعه است و‌ ایشان حتی در دوران تلخ کرونا در صورت تشکیل نمازجمعه همیشه حضور داشتند.

حجت‌الاسلام جعفری تصریح کرد: یکی دیگر از صفات مومنین بحث ذکات است در هفته تامین اجتماعی و بهزیستی قرار داریم دو نهاد خدمت گذار که از آنها تقدیر و تشکر می کنم.

امام جمعه کوهبنان بیان داشت: طبق قانون دین باید عمل کنیم و در بحث عفاف و حجاب باید ان را رعایت کنیم همچنین انشالله رضایت مردم و خداوند را ریاست جدید دادگستری شهرستان کوهبنان مدنظر داشته باشند و آرزوی موفقیت برای آقای میرزایی داریم و از ایشان تشکر می کنیم همچنین برای آقای محبوب پور هم آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم با قدرت بیشتری کار را ادامه دهند.

مجید توکلی فرماندار شهرستان کوهبنان گفت: تقدیر و تشکر میکنم از آقای میرزایی که به کار مردم اهمیت می‌دادند و برای ایشان هیچ چیزی با اهمیت تر از این کار نبود و خداوند هم برای ایشان جبران خواهد کرد.

او افزود: همچنین خیرمقدم غرص می کنم خدمت آقای محبوب پور ریاست جدید دادگستری شهرستان کوهبنان و انشالله شما که در جوانی این سکان مهم در دست شما قرار میگیرد در این راه موفق باشید.

توکلی بیان داشت: طبق فرموده مقام معظم رهبری کسی که به دادگستری مراجعه می کند اگر با اخم مواجه شود با دلخوری بیرون می آید حتی اگر به کارش رسیدگی شود پس باید به خوش برخوردی با مردم توجه شود، همچنین به گفته مقام معظم رهبری متاسفانه کارهای خوب قوه قضاییه رسانه ای نمیشود.

فرماندار کوهبنان ادامه داد: پیشگیری از جرم اساس کار قوه قضاییه است و نیاز است که پیشگیری انجام شود.

او بیان داشت: هماهنگی و تعاملی که آقای میرزایی با شورای تامین داشتند همچنان ادامه داشته باشد و در جریان اغتشاشات کوهبنان یکی از آرام ترین شهرستانها بود.

توکلی تصریح کرد: تنزل دادگستری شهرستان کوهبنان اتفاق خوبی نبود و امار مواد مخدر به همین دلیل روبه افزایش است و ماموران نیروی انتظامی باید برای پرونده موادمخدر مسیر راور را طی کنند و از مسئولان قوه قضائیه درخواست احیای دادسرای کوهبنان را داریم تا فرار سرمایه صورت نگیرد.

او تصریح کرد: همچنین استقرار اداره ثبت اسناد در شهرستان کوهبنان ضروری است که پیگیری های که صورت گرفته چارت اداره ثبت اسناد تشکیل شده است و از مسئولان استان تقاضا داریم این اداره در شهرستان کوهبنان مستقر شود.

توکلی بیان داشت: آقای میرزایی در حوزه قوه قضاییه که حوزه خطرناکی است ایشان موفق بوده است و برای آقای محبوب پور آرزوی موفقیت داریم.

طالبی زاده معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت:مردم شریف کوهبنان مردم بسیار نجیب و فرهیخته هستند دستگاه قضایی در سنوات اخیر با ورودی زیاد پرونده مواجه شده است و اینها مشکلاتی است که باید بررسی شود و در جهت برون رفت از این مشکلات قوه قضاییه قدم هایی بردارد که به گفته مقام معظم رهبری این سند تحول باید انجام شود.

او افزود: یکی از اهداف این سند تحول دادرسی الکترونیکی است که از مراجعات زیاد مردم جلوگیری شود همچنین در بحث پیشگیری از وقوع جرم اقدامات بسیار خوبی در این زمینه صورت گرفته است و تنها راهی که ما می توانیم ورود پرونده به قوه قضاییه را کاهش دهیم استفاده از ظرفیت مردمی و شوراهای حل اختلاف است.

photo 2023 07 17 13 36 39 photo 2023 07 17 13 36 39 2 photo 2023 07 17 13 36 38 2 photo 2023 07 17 13 36 38 3 photo 2023 07 17 13 36 37 photo 2023 07 17 13 36 36

انتهای پیام/